Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 August 2007
Carmen Tanasie a fost numita CEO al Omnicom Media Group Romania, a confirmat pentru AdPlayers Ruxandra Stefan (foto) - Managing Director la OMD Romania, una din companiile retelei de media OMD care, alaturi de retelele PHD si Prometheus Media Services, face parte din grupul de media Omnicom Media Group
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
'Avem peste 3 Mil. EUR, pe primul semestru din 2007', Adrian Tuluca (Propaganda), la AdPlayersReport
Joi, 26 Iulie 2007
„Aproape ca am dublat toate cifrele agentiei fata de anul trecut, mai putin in cel al numarului de persoane din echipa. In prezent suntem 38 de oameni la Propaganda", a declarat pentru AdPlayers.ro, Adrian Tuluca (31 ani), Director Executiv al agentiei de publicitate Propaganda si de anul acesta Secretar al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR, RAAA)
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
Miercuri, 11 Iulie 2007
Fotograful profesionist a renuntat in primul trimestru al anului la exclusivitatea cu Edipresse AS Romania pentru a lucra cu mai multe grupuri de media, in conditiile in care Hennessey estimeaza numai piata foto pentru publicatii la cateva sute de mii de EUR
Luni, 02 Iulie 2007
Chiar daca petrecerea in care Starcom a sarbatorit Leul castigat la Cannes a fost una interna grupului Leo Burnett, AdPlayers a scos doua vorbe de la cativa dintre actorii evenimentului, la intrarea in fiesta organizata vineri seara in Bucuresti, la Music Club
Joi, 28 Iunie 2007
Neogen se va vinde prin departamentul propriu in piata de publicitate pe Internet, iar „Contractul cu MediaPro Interactiv este pe o perioada limitata,(..) Este putin probabil sa il mai prelungim”, a mai afirmat pentru AdPlayers, Calin Fusu, seful Neogen, companie care, potrivit executivului, are peste 100 Mil. pagini lunar si 1,5 Mil. utilizatori inregistrati
Vineri, 22 Iunie 2007
Despre cum este Internetul la Cannes Lions, in exclusivitate pentru AdPlayers, stam de vorba de cu Bogdan Nitu, Managing Director la Webstyler, dupa cum spune chiar el - poate singurul din industria online prezent in delegatia romaneasca la cel mai important festival de publicitate din lume
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Joi, 21 Iunie 2007
Atat pentru angajatii cat si pentru partenerii si pentru clientii Ringier Romania noua organizare nu va aduce nicio schimbare majora, Bauer Publishing House a decis sa acorde echipei Ringier Romania si coordonarea operatiunilor pentru cele doua ghiduri TV (TV mania si TV Satelit) pe care le-a achizitionat
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”, declara executivul grupului Leo Burnet cu o zi inaintea anuntarii...
Marti, 19 Iunie 2007
"Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, grupul totalizeaza pana astazi sase finaliste la Cannes Lions", a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al Grupului Leo Burnett Romania
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: