Redactor sef este Martin Švehlák, iar Director General al Mediafax Cehia este Mihai Predescu, fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004.
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...