Rezultatele cautarii dupa : "80"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mediafax intra cu 1,5 Milioane EUR pe piata din Cehia
Miercuri, 11 Iunie 2008

Redactor sef este Martin Švehlák, iar Director General al Mediafax Cehia este Mihai Predescu, fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004.

Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

Jetix si LazyTown au inchis Sos. Kiseleff  pentru copii
Sambata, 31 Mai 2008

Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Barsan, Timisoreana, la AdBreak: 'Am venit sa-l sustin pe Felix (Tataru, GMP n.r), pentru ca eu cred ca clientul trebuie sa decida cine ia premiul'
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Vanzarile Hallmark Channel si Movies24 la Splendid Media Thematics
Joi, 15 Mai 2008

NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania

Capanescu (Publicis Romania): ''RAC-ul pare sa fie din ce in ce mai mult un organism de cenzura si nu unul de autoreglementare''
Marti, 13 Mai 2008
AdPlayersCRITIC, RAC – Cava D’Oro, Opinii pe marginea deciziei RAC privind primul spot Cava d’Oro
Stejar vine cu berea la Ziua Barbatului Bergenbier
Luni, 05 Mai 2008

Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.

''Am multe propuneri foarte sexy pe masa.. '' Adina Sorescu, ex Managing Director, DDB
Joi, 24 Aprilie 2008

„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...

Leo Burnett: ''Colegii nostri sunt maturi si profesionisti si au inteles acest lucru''
Luni, 21 Aprilie 2008

„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate

Marie Claire vrea peste 1 milion EUR
Joi, 17 Aprilie 2008
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru...
Stefan Voloaca, AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: Nu stiu daca sunt ridicole sau geniale, dar obiectivul lor este atins
Luni, 14 Aprilie 2008
Stefan Voloaca, Creative Director, BIGGER Group mai spune ca l-au amuzat multe din comentariile malitioase ale colegilor de breasla
Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO

Carmen Tiderle (GMP), AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: ''In ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele''
Vineri, 11 Aprilie 2008

„Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire”, este de parere Carmen Tiderle, Creative Director la GMP

AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
AdPlayersCRITIC Viralul Lowe, cu Iulian Trasa (imagoo.nu), despre ''alaturarea injuraturilor ''p...la mea'' si ''sa moara mama'', bancile copilariei si chipul mamei Savanciuc''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand, am iesit din p...zdele mamelor noastre”, adauga Trasa,...
AdPlayersCRITIC –Viral Lowe, cu Cristian Manafu (Evensys): ''Cand Internetul e considerat de o agentie de publicitate drept locul in care poti arunca usor orice si oricum, atunci avem o problema''
Joi, 10 Aprilie 2008

„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter

AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Bradut Florescu (DDB): ''Cei care au trimis clipul pe mail si-au asumat riscul ca limbajul continut in clip sa ofenseze o parte dintre destinatari''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...

AdPlayersCRITIC - Viralul LOWE, cu Mihail Vartosu: ‚Pentru o persoana educata, ‚scaparea’ este de neiertat’
Miercuri, 09 Aprilie 2008
„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale...