Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Liliana Serban a afirmat pentru AdPlayers ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale
Vanatoarea de recompense este televizata la Happy Hour, maine, in urma unei competitii in care s-au inscris zeci de concurenti care aspira la statutul de sosie a vedetei de la Crazy Loop – Dan Balan
Cu cifra de afaceri in Grecia de 700.000 EUR, noua agentie de relatii publice din Romania este condusa de Spiros Rizopoulos - General Manager si de Ruxandra Florea, in functia de Country Manager
In urma despartirii de sefa companiei de relatii publice - Nora Ionita, atributiile fostului Managing Director Lowe Public Relations vor fi preluate de Hortensia Nastase – Deputy Managing Director, de la inceputul acestui an
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Noul Junior Partner va detine 5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice
„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
„Ne-am consolidat toate departamentele din agentie, dar in special cel de strategie si de media”, a declarat Adrian Tuluca, Director General Propaganda.
Competitia internationala ce premiaza cele mai bune website-uri, lucrari de advertising interactiv, web mobile, online film si video, si-a extins inscrierile pana vineri, 25 ianuarie.