Rezultatele cautarii dupa : "8"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013
 Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Ai vazut cele mai populare reclame pe Youtube?
Miercuri, 05 Iunie 2013
 Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).

Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
 Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti, adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante prezente pe piata de publicitate romaneasca.

Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Top 3 agentii de media performante din Romania: Zenith, Media Investment si Starcom Media Vest.
Joi, 14 Februarie 2013
Realizat de compania de cercetare de media RECMA, conform evaluarii calitative a performantelor de media locale cuprinse in Global Network Diagnostics Report, primele 3 agentii de media de pe piata din Romania sunt Zenith Media (Locul 1), Media Investment (Locul 2) si Starcom Media Vest (Locul 3).
WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
40% in preferintele ascultatorilor la Radio Romania.
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
 Conform datelor de audienta din perioada septembrie - decembrie 2012, citate de reprezentantii de comunicare, Radio Romania Actualitati este lider la nivel national, inregistrand o cota de piata: 13,4% si lider la nivel urban, avand o cota de piata: 14%.
Parlamentari Europeni jurizeaza EACA Care Awards
Marti, 15 Ianuarie 2013
 Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Apocalipsa Publicitatii? Sau cum vedem fiecare Nasterea Domnului
Vineri, 21 Decembrie 2012
 Va veni apocalipsa publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului? 
Tradati in publicitate. Prima TV se alatura eforturilor de oprire a Ordonantei
Vineri, 07 Decembrie 2012
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania solicita sprijinul posturilor de televiziune pentru oprirea publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului nr.504/2002.

Publicitate outdoor la curs «fara concurenta». Licitatie Carrefour de 1,4 Milioane Lei.
Marti, 04 Decembrie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, o licitatie electronica pentru productia outdoor a lantului de magazine a fost organizata in RON si a fost adjudecata la un prêt de productie de 2,6 euro / mp pe suport backlit, frontlit si mesh, iar pe hartie la 1,7-1,8 eur/mp.
Victor Dobre, IAA, despre Ordonanta: “Pierd toate cele 3 categorii implicate, de la clienti, la media si agentii
Luni, 03 Decembrie 2012
 “Pe de alta parte, exista o sansa (mica, ce-i drept) ca mediile din audiovizual sa piarda chiar si in termeni de independenta. Disparand interfata agentiilor, furnizorul de media poate fi expus direct (la extrem) chiar si unor interventii pe continutul editorial sau, invers, clientii pot deveni victime de santaj.”

Daca aceasta ordonanta se va publica, va fi un blocaj aproape total de 6-8 luni Claudia Chirilescu, Spoon
Joi, 29 Noiembrie 2012
 „Intermedierea este legala si functioneaza in toate domeniile economiei libere”, a declarat pentru adplayers, Claudia Chirilescu, managerul agentiei de media Spoon.
RCS & RDS: Discovery cere de 3 ori mai multi bani decat in 2005.
Luni, 26 Noiembrie 2012
 „Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.