Rezultatele cautarii dupa : "7"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mazda vrea dublarea vanzarilor, la 2000 de unitati
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere”, spune Cristian Rigu, Country...
Pe langa BBH, LG a ales MindShare, Y&R Worldwide si Publicis Modem
Joi, 20 Decembrie 2007
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
Toate site-urile GSP si 8,5 – 9 Milioane EUR la Netbridge, pentru 2008
Joi, 13 Decembrie 2007
Valentin Oeru a confirmat pentru AdPlayers ca, pe langa toate site-urile din grupul format in jurul GSP, site-urile iMedia si trilulilu vor fi vandute in 2008 de NetBridge Investments, companie care estimeaza pentru anul viitor o cota de  piata de 40-45% si un business de 8,5-9 Milioane EUR
Ringier cumpara 80% din Grupul interactive “media swiss”
Marti, 04 Decembrie 2007
Grupul cu sediu la Zurich devine actionar majoritar in grupul “media swiss”, devenind astfel cea mai mare companie de publishing din segmentul de media electronica din Elvetia, si are intentii de dezvoltare cu prioritate in Republica Ceha, Ungaria, Romania, Serbia si Slovacia
7 agentii romanesti in finala Eurobest
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
Leo Burnett si Starcom premiate la Eurobest 2007
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Starcom a luat un Silver la Media, iar Leo Burnett a castigat un Bronz la Radio si unul la Outdoor. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum – McCann Erickson, nu a luat niciun premiu la Eurobest 2007
Starlink se implica in “Bigger Art”
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Primul eveniment Bigger Art este expozitia lui Catalin Burcea, Senior Art Director la Starlink Group, de aceasta data la H’Art Gallery
Adevolution: piata de 15 Mil. EUR net, in Publicitatea Online
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online  de 14,7 Milioane EUR net
Ne vedem la Pilu. Pana la 12.
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Bucegi continua integrarea cu Sister
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Organizatorii (Internetics) ar trebui sa isi ceara scuze Marius Deak, Green Pixel
Sambata, 03 Noiembrie 2007
CEO/Creative Director la Green Pixel, de 3 ori Agentia Anului la Internetics si una dintre cele mai importante agentii interactive romanesti, Marius Deak spune ca Green Pixel se afla intr-un clasament fara sa fi participat la festival cu inscrieri, punctajul fiind adus doar de inscrierile clientilor agentiei
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
McCann Erickson, premiata la Cresta Awards
Luni, 29 Octombrie 2007
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate care, anunta cele 71 de trofee ce provin din 21 de tari, intr-un show pe website-ul  Cresta Awards...
Dezaprobari pentru modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala care ating inclusiv Presa
Duminca, 28 Octombrie 2007
Initiativa pentru o Justitie Curata, Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia ProDemocratia si Centrul pentru Jurnalism Independent dezaproba modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala
Sameday Courier vrea 100.000 EUR
Marti, 23 Octombrie 2007
”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
“Managementul crizei” II, in criza de locuri
Joi, 18 Octombrie 2007
Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul seminarului de PR a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie  deja ocupate cu aproape doua luni inainte
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”