Rezultatele cautarii dupa : "7"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Olympus Romania introduce ambalaje mai prietenoase cu mediul, pentru a sprijini colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor
Joi, 20 Februarie 2025
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
Miercuri, 19 Februarie 2025
 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Top 50 Angajatori din Romania pentru 2025, Bestjobs
Marti, 18 Februarie 2025
 Realizat de platforma de recrutare Bestjobs, clasamentulul este bazat exclusiv pe evaluarile actualilor si fostilor angajati ai companiilor nominalizate in perioada ianuarie - decembrie 2024.
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Luni, 10 Februarie 2025
 Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
Marti, 31 Decembrie 2024
 Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 68% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu...
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Jungla pune stapanire pe Muzeul Gricore Antipa. Expozitie de fluturi exotici vii.
Luni, 09 Decembrie 2024
Expozitia de fluturi exotici vii prezinta exemplare apartinand unor specii intalnite in cele mai fascinante colturi ale lumii: sud-estul Asiei, America Centrala si de Sud, dar si din Africa Subsahariana

Castigatorii turneului de hochei pentru copii Tiriac Trophy 2024
Luni, 21 Octombrie 2024
 Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

Contul de comunicare Provident Financial Romania, castigat de GMP&U
Joi, 26 Septembrie 2024
 „Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

 Schimbari la varful afacerii de optica Lensa. Florin Melinte, Deputy CEO.
Miercuri, 21 August 2024
Lensa, cel mai mare retailer de optica din Romania, potrivit companiei, isi consolideaza echipa de management. Florin Melinte devine noul Deputy CEO si, impreuna cu Daniel Craciun, Fondator si CEO Lensa, va sustine consolidarea business-ului.
Venituri totale de  66.7 milioane de euro si o crestere a bazei de abonati de 4,7% de la an la an, la Telekom Romania Mobile pe T2, 2024
Vineri, 09 August 2024
 Baza de abonati a crescut cu 4.7%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, ajungand la 1.951 milioane, iar baza de clienti totalizeaza 3.60 milioan
Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Touched Romania lanseaza proiectul ”CyberAware in Jungla Digitala”, sustinut de Fundatia Orange
Miercuri, 07 August 2024

,,Criminalitatea online este, din pacate, un fenomen in continua crestere, mai ales in randul lor, pentru ca nu au informatiile necesare despre riscurile pe care le pot intampina cand folosesc retelele sociale si internetul”, a declarat Lidia Stoichici, director de dezvoltare in cadrul Touched Romania. ...

LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
Luni, 29 Iulie 2024
 Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
Luni, 15 Iulie 2024
 ,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Luni, 08 Iulie 2024
 Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
Vineri, 05 Iulie 2024
 In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de...
1 2 3 4 5 »