Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Februarie 2021
Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
Joi, 03 Decembrie 2020
Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Vineri, 04 Septembrie 2020
Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Joi, 23 Iulie 2020
Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Joi, 25 Iunie 2020
Parte din MedLife, clinicile DENT ESTET si DENT ESTET 4 KIDS din Sibiu, la un an de la inaugurare, au depasit previziunile companiei din punctul de vedere al numarului de pacienti si al incasarilor. Anul 2019 a adus o crestere cu 43% a incasarilor in clinicile dentare pentru adulti, procent sustinut si prin...
Vineri, 12 Iunie 2020
Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Miercuri, 13 Mai 2020
Ghidul KPMG privind detasarea internationala a lucratorilor ofera printre randuri si raspunsuri la intrebarea de ce pleaca oamenii la munca in strainatate, dar si care sunt vulnerabilitatile migratiei fortei de munca, atat pentru lucratori cat si pentru companii.
Marti, 07 Aprilie 2020
,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Vineri, 21 Februarie 2020
Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Miercuri, 18 Decembrie 2019
Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Luni, 25 Noiembrie 2019
Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
Vineri, 01 Noiembrie 2019
Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Marti, 29 Octombrie 2019
In octombrie 2017, Telekom Romania si Alior Bank au lansat Telekom Banking, proiectul financiar digital care raspunde nevoilor consumatorilor de produse si servicii rapide, usor de utilizat, de oriunde si oricand.sursa: telekombanking.ro
Miercuri, 16 Octombrie 2019
O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Marti, 24 Septembrie 2019
Tutorii noii generatii de studenti sunt Adrian Preda – Creative Director FriendsTBWA, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Claudiu Dobrita – Creative Director McCann PR, Laura Nedelschi – Independent Creative Director,...
Marti, 10 Septembrie 2019
Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara, astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Vineri, 06 Septembrie 2019
,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Miercuri, 28 August 2019
PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: