Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 25 Octombrie 2007
Cu un tiraj de 100.00 de exemplare trimestrial, On spune in primul numar si cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige un Leu de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival.
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Vineri, 05 Octombrie 2007
Perioada in care site-ul Internetics a intampinat probleme tehnice a coincis cu ultimele 2 zile de inscriere in competitii
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: 3 Principii puternice, "for Better or for Worse - Relationships that work" , Lakish Hatalkar, Integrated Communication - P&G CEEMEA
Marti, 18 Septembrie 2007
Dragos Tanase este al 18-lea membru al echipei care se ocupa de post-productie la Chainsaw Europe
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Luni, 10 Septembrie 2007
Compania care a incheiat anul trecut cu peste 2 Mil. EUR si a inregistrat pe primul semestru al anului o cifra de afaceri de peste 1,5 Mil. EUR este condusa acum de Carmen Andrei - noul Director Executiv la Media Mall, iar Gabriel Militaru (foto), fostul Director Executiv pana in august 2007, a preluat functia de Director General al regiei de vanzari
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Târlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti în echipa Ogilvy Group
Joi, 30 August 2007
Madalina Nistor este noul Press Office Manager la Piraeus Bank Romania
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Marti, 14 August 2007
Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie în domeniul comunicarii - APG România (Account Planning Group) are ca prim consiliu interimar de conducere format din Razvan Matasel (presedinte interimar), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier)
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Vineri, 03 August 2007
Dow Jones & Company si News Corporation au semnat o intelegere definitiva, steagul tranzactiei de 5,6 Mld. USD fiind cu siguranta vedeta The Wall Street Journal – un ziar cu un tiraj global de 2,6 Mil. exemplare si 910.00 de abonati online platitori, un cotidian de afaceri global citit, in medie, 65 de minute pe zi de oameni cu venituri de 210.000 USD pe an si o bogatie...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: