Rezultatele cautarii dupa : "6"
Ordonare dupa: data / relevanta  
La 3 luni dupa ce a zis ca nu pleaca, Razvan Matasel se desparte in final de Leo Burnett
Joi, 14 August 2008

Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania

Tata si fiica lucreaza pentru creatia DRAFTFCB
Vineri, 08 August 2008

Fiica lui Ion Iepureanu, care lucreaza in aceeasi agentie, Ioana Iepureanu (24 de ani) vine la DRAFTFCB pe pozitia de junior art director

Aproape 550.000 EUR de la Teledonul Realitatea TV – Unicef pentru victimele inundatiilor
Marti, 05 August 2008

Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro

Petrecere cu Lautari (Kanal D) sanctionata de CNA
Marti, 05 August 2008

Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica

 

ABN AMRO face PR de rebranding cu Lowe PR
Luni, 28 Iulie 2008

Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO

Friends Advertising s-a mutat in centru cu 50.000 EUR
Marti, 01 Iulie 2008

Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti

 

Anchor Grup extinde Plaza Romania
Marti, 24 Iunie 2008
Extinderea Plaza Romania consta in construirea unui etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’market
Fosta P&G, Diana Klusch este noul Director de Comunicare A&D Pharma
Luni, 23 Iunie 2008

Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma

Seful Mediaedge:cia, Bogdan Prajisteanu implineste 37 de ani
Joi, 19 Iunie 2008

Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey

Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Varf de audienta de 606.000 telespectatori la Realitatea TV pe Alegeri Locale
Luni, 16 Iunie 2008

Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...

Opt agentii romanesti finaliste pana acum la Cannes Lions: Press, Media, Direct, Radio
Luni, 16 Iunie 2008

Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions

 

Jetix – 2,2 % rating mediu pe 4-14 ani, in luna mai
Marti, 10 Iunie 2008

Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).

'Evenimentul de lansare Dacia Sandero a avut un buget cu 6 cifre (in EUR)' Liviu Ion, Dacia:
Marti, 10 Iunie 2008

Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero

Luminita Anghel debuteaza in publicitatea TV cu Garnier si Publicis Romania
Joi, 05 Iunie 2008
Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Jetix si LazyTown au inchis Sos. Kiseleff  pentru copii
Sambata, 31 Mai 2008

Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”

Seminar de media planning BRAT sustinut de proprietarul softului SESAME / SNA FOCUS
Sambata, 31 Mai 2008

Peter J. Masson va sustine seminarul BRAT in perioada 16-20 iunie, taxa de participare fiind cuprinsa intre 270 EUR si 330 EUR + TVA, pentru persoanele care fac parte din organizatiile membre BRAT

Romtelecom – 448.000 utilizatori Clicknet si 484.000 – Dolce
Vineri, 30 Mai 2008
Potrivit raportului pe priumul trimestru al operatorului, veniturile corespunzatoare trimestrului intai 2008 sunt stabile in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior, atingand aproximativ 219 milioane...
AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online