Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 15 Iulie 2016
Lansata de Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din Romania (APAH-RO) si avand in centru prezentarea unor povesti de succes, initiativa isi propune sa creasca accesul pacientilor la tratamentele inovative pentru Hepatita C si sa imbunatateasca managementul ingrijirii pacientilor cu Hepatita B.
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Vineri, 01 Aprilie 2016
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
Miercuri, 24 Februarie 2016
Joi, 14 Ianuarie 2016
Producatorul international de anvelope premium Goodyear si FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.
Marti, 24 Noiembrie 2015
McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Vineri, 14 August 2015
Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Miercuri, 05 August 2015
Miercuri, 01 Iulie 2015
Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%), reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.
Joi, 04 Iunie 2015
La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de 4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Vineri, 19 Decembrie 2014
Regia
Joi, 02 Octombrie 2014
La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
Joi, 13 Februarie 2014
Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Luni, 09 Decembrie 2013
Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Joi, 28 Noiembrie 2013
In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Vineri, 14 Iunie 2013
Premiate de competitia celor mai importanti jucatori din lume, asociatia internationala al producatorilor de etichete auto-adezive si produse adiacente FINAT numara 600 de membri si a avut inscrieri de la 52 de companii din 29 de tari.
Excursie cu 10.000 de copii la "groapa" deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.
Joi, 28 Aprilie 2011
Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: