Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Martie 2021
Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
Miercuri, 03 Februarie 2021
1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Joi, 14 Ianuarie 2021
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil;
Luni, 19 Octombrie 2020
Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor
Vineri, 26 Iunie 2020
Ruxandra Voda (foto, stanga) , Director de Comunicare in cadrul companiei a afirmat pentru AdPlayers ca, date fiind conditiile actuale de organizare a evenimentelor, Telekom Romania este interesata sa intre pe piata de produse si servicii care sa ofere solutii la cheie de comunicare hibrida – atat din cadrul unor evenimente cu participare...
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre cMiercuri, 29 Mai 2019
Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Miercuri, 20 Februarie 2019
Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin
Luni, 26 Noiembrie 2018
Noua pozitie a lui Jörg Riommi aduce cu sine si o reorganizare a departamentului de creatie Publicis Romania, ale carui echipe vor fi coordonate de Titus Dumitrescu si Silviu Nedelschi, in calitate de Executive Creative Directors.
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Luni, 05 Noiembrie 2018
Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch, Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Luni, 24 Septembrie 2018
Fondata de Atena Boca, Asociatia "La Primul Bebe", destinata gravidelor si proaspetelor mame,Luni, 30 Iulie 2018
Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Marti, 22 Mai 2018
Au raspuns apelului Habitat for Humanity Romania si au donat cu generozitate bani sau materiale de constructie: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa, A.C.E.E.A, Primaria Comunei Cumpana.
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: