Rezultatele cautarii dupa : "5c 5c"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cercetare Ogilvy: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa introduca segmentul de wellness in strategia lor de business
Luni, 19 Octombrie 2020
 Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor 
Telekom interesata de piata solutiilor de comunicare hibrida, din cadrul evenimentelor cu participare restransa si video streaming la distanta
Vineri, 26 Iunie 2020
Ruxandra Voda (foto, stanga) , Director de Comunicare in cadrul companiei a afirmat pentru AdPlayers ca, date fiind conditiile actuale de organizare a evenimentelor, Telekom Romania este interesata sa intre pe piata de produse si servicii care sa ofere solutii la cheie de comunicare hibrida – atat din cadrul unor evenimente cu participare...
Iulia Popa, Discovery Media Romania: ,,Ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei
Miercuri, 21 August 2019
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul...
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
74% dintre afaceri care utilizeaza IoT afirma ca, in urmatorii 5 ani, cei care nu au adoptat inca tehnologia vor avea un dezavantaj fata de competitori
Miercuri, 20 Februarie 2019
 Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin
Chief Creative Officer al Publicis Romania, Jorg Riommi a fost numit Chief Creative Officer al Publicis Groupe pentru Europa Centrala si de Est
Luni, 26 Noiembrie 2018
Noua pozitie a lui Jörg Riommi aduce cu sine si o reorganizare a departamentului de creatie Publicis Romania, ale carui echipe vor fi coordonate de Titus Dumitrescu si Silviu Nedelschi, in calitate de Executive Creative Directors.
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc in campania Cronicari Digitali
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
8 case in 5 zile in BIG BUILD 2018, la Cumpana, cu Habitat for Humanity Romania
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch,  Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Cronicari Digitali: Au parcurs peste 8.000 km pentru explorarea patrimoniului in patru Heritage Trips
Luni, 01 Octombrie 2018
 ”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune 
A strans aproape jumatate de milion de euro in campanii umanitare.  Atena Boca aleasa de Facebook in Community Leadership 2018
Luni, 24 Septembrie 2018
Fondata de Atena Boca, Asociatia "La Primul Bebe", destinata gravidelor si proaspetelor mame,
Horia Tecau joaca in echipa de comunicare cu McCann PR
Luni, 30 Iulie 2018
 Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Habitat for Humanity construieste 10 case in cinci zile in cadrul BIG BUILD. Mai ajuta Kaufland, Dedeman, Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa.
Marti, 22 Mai 2018
 Au raspuns apelului Habitat for Humanity Romania si au donat cu generozitate bani sau materiale de constructie: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa, A.C.E.E.A, Primaria Comunei Cumpana.
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Geometry Global Bucharest, premiata la White Square de la Minsk, Belorusia. Castigatorii 2018.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Eat Like a Pro. Activari cu chefi de renume international la standul Beko de la EuroCucina
Miercuri, 18 Aprilie 2018
 Marca a gazduit la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gatit sustinute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat in concursul Junior Masterchef din Italia) si actrita si chef-ul Lisa Faulkner.
Ziua buna - Ziua Voluntarilor Mici. Peste 23.000 de elevi si profesori au strans zeci de mii de saci intr-un proiect de educare in colectarea deseurilor din plastic
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
« 1 2 3 4 5 »