Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 11 Mai 2015
Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Miercuri, 04 Februarie 2015
Sarbu trebuie sa raspunda pentru ce a facut el, nu pentru ce-au facut altii.
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut.
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Luni, 16 Decembrie 2013
Diagnosticat cu cancer la 20 ani, apropiatii tanarului Nicu Pavil i-au gandit si o inedetita poveste de strangere de fonduri inspirata din atat de indragita “Punguta cu 2 bani”
Miercuri, 22 Mai 2013
Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Joi, 04 Octombrie 2012
Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an
Marti, 31 Iulie 2012
“Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea
Miercuri, 18 Iulie 2012
Negocierile au fost distruse de toti furnizorii - de la agentie la producator, de puterea prost inteleasa a clientului, de clienti rai platinici, de firme in insolventa si cele fantoma, de dominatia ieftinului legalizat si acceptat. Sunt doar o parte din vinovatii negocierilor distruse pe piata de publicitate spuse de Dragos Balan, partener al revistei Biz, fondator si managing director...
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Joi, 23 Februarie 2012
In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
Luni, 19 Decembrie 2011
Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Joi, 16 Iunie 2011
Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)
Joi, 10 Februarie 2011
Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5 mil. EUR
Luni, 13 Septembrie 2010
Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: