Rezultatele cautarii dupa : "54"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
Marti, 06 Iulie 2021
 Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
OTE incheie acordul de vanzare a Telekom Romania Communication (TKR) catre Orange Romania
Luni, 09 Noiembrie 2020
 OTE isi pastreaza statutul de actionar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A. (“TKRM”)
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Zitec devine primul furnizor agreat din Romania al platformei de solutii e-commerce in cloud VTEX
Joi, 12 Septembrie 2019
 Cu sediul central in Marea Britanie, platforma VTEX este la baza a peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari, si este utilizata de branduri de top, precum McDonald’s, Walmart, Sony, Stanley Black&Decker, Motorola, Samsonite.
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Aplicatia Regista, produsa de Zitec, a procesat peste 3 milioane de documente in 36 de judete
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Potrivit companiei, solutia de management al documentelor a atras peste 40 clienti noi si s-a extins in 8 noi judete in ultimul an. In prezent, aplicatia dezvoltata de Zitec este utilizata de peste 3500 de utilizatori din 170 de companii private si institutii publice din 36 de judete din Romania.
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Cea mai buna handbalista a lumii, Cristina Neagu incurajeaza copiii sa isi accepte diferentele in noua campanie Cartoon Network anti-bullying
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%,  interesele si pasiunile - 12,18%,  situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14% 
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
« 1 2 3 4 5 »