Rezultatele cautarii dupa : "54"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Integrarea preparatelor vegane si raw vegane in alimentatia romanilor, din ce in ce mai populara
Marti, 21 Martie 2023
 52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Romanii vor din nou cu taxiul. Companiile isi eficientizeaza costurile cu pana la 30%-40%apeland la parteneriate cu aplicatii mobile de comenzi taxi
Joi, 24 Noiembrie 2022
 „Serviciile de taxi au trebuit sa se reinventeze in conditiile unei concurente crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicatie cu care sa poti comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibila oriunde in tara, pentru orice dispecerat sau sofer de taxi, cu...
Theatrum. Prima aplicatie mobila dedicata exclusiv teatrului din Romania
Joi, 24 Noiembrie 2022
 Scopul lansarii aplicatiei este identificarea si rezervarea facila de catre cei interesati, cu doar cateva clickuri, a spectacolelor de teatru disponibile in perioada imediat urmatoare, in mai multe teatre din Romania si reuneste sute de artisti, teatre si spectacole din toata tara, fiind disponibila atat pe...
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
Luni, 23 Mai 2022
 Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
Marti, 01 Februarie 2022
 Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
OTE Group a incheiat vanzarea catre Orange a Telekom Romania Communications (fix). Ramane cu Telekom Romania Mobile Communications.
Vineri, 01 Octombrie 2021
,,OTE ramane pe piata din Romania cu Telekom Romania Mobile Communications S.A., vizand generarea pozitiva de fluxuri de numerar printr-o abordare noua de piata. Doresc sa multumesc echipei de management si angajatilor Telekom Romania pentru toate realizarile obtinute pana acum si le doresc un viitor prosper.” a...
8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
Vineri, 10 Septembrie 2021
 53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
« 1 2 3 4 5 »