Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Miercuri, 02 Mai 2007
Pe 7 si 8 mai, la conferintele Olimpiadelor Comunicarii 2007, vor vorbi printre altii, Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Dan Petre (D&D Research), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Mugur Patrascu (iLeo), Gabriela Lungu (THE PRACTICE), Ioana Manoiu (GMP), Tereza Adela JANSEN (BRD), Adrian Botan (McCann Erickson), Nick Hine (Saatchi & Saatchi), Razvan Capanescu (Publicis Romania)
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Marti, 24 Aprilie 2007
Ruxandra Scortea (foto), General Manager la Action Global Communications Romania a afirmat, pentru AdPlayers, ca agentia de PR a avut numai in Romania, anul trecut o cifra de afaceri de 1.036.000 EUR
Joi, 19 Aprilie 2007
mtvondemand.ro, prima televiziune on-line personalizata, dupa cum o pozitioneaza initiatorii Romtelecom si MTV Romania, va oferi mii de videoclipuri pana la finalul anului 2007 si se adreseza publicului tanar si foarte tanar, pasionat nu numai de entertainment de calitate, dar si de ultimele performante in tehnologie
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager īn cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 21 Mil. afisari (pagini) pe luna si proaspat devenit portal de Informatie & Lifestyle, "potentialul portalului de a genera venituri din publicitate online poate ajunge la 450.000 EUR / luna exprimat la rate card (tarif lista n.r.)", afirma, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - Director Dezvoltare la Vodanet Media, editorul, printre altele, al acasa.ro, ele.ro, bloombiz.ro
Joi, 12 Aprilie 2007
Dupa o luna de negocieri, incepand cu luna Aprilie 2007, traficul romanesc al retelei Hi5.com a intrat in portofoliul de vanzari MediaCafe.ro, a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Fanache (foto) - Managing Director la MediaCafe, care mai spune ca traficul din romania al Hi5 este generat de 250.000 utilizatori unici, iar numarul de conturi inregistrate este de peste 500.000
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Irina Catanchin, PR & Marketing Manager Cable Direct nu mai face parte din echipa regiei incepand cu 2 aprilie, conform unor surse din piata care citeaza o informare trimisa partenerilor si clientilor
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: