Rezultatele cautarii dupa : "500"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Productia Shakira, de Paradigma Group
Marti, 25 Iulie 2006
Dupa ce a realizat productia locala la concertul Depeche Mode, eveniment organizat de E-Magic Entertainment, sub aceeasi organizare, echipa condusa de Cristian Singer (foto), General Manager la Paradigma Group a realizat si productia tehnica a concertului SHAKIRA de la Timisoara
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Cine vrea un credit online?
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
Ex-Headvertising, acum la Sister & Co, agentia condusa de Alexandra Tinjala
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Humanitas Bookfest: peste 85.000 EUR
Luni, 26 Iunie 2006
Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
400.000 - 500.000 EUR pe an, in piata marketingului online cu permisiune
Marti, 20 Iunie 2006
Estimarea ii apartine lui Orlando Nicoara, General Manager, netBridge – companie de publicitate online ce administreaza peste 1 milion de mailuri pe saptamana, care a demarat un parteneriat alaturi de  compania specializata in email marketing si solutii de loializare - White Image
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Senior expat la FRIENDS Advertising
Joi, 15 Iunie 2006
Pe langa Razvan Soare, Senior Copywriter (ex Publicis Romania, Tempo) , "cea mai mare agentie mica", l-a adus in echipa pe Matt Hingley, Senior Art Director si designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate care a lucrat pentru Saatchi & Saatchi (New York), M&C Saatchi (New York), Berlin Cameron (New York), Toolbox (New York), TR6 Group Communications (New York), CAS Marketing...
Arbomedia vrea crestere locala de 70%
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Ninespices crediteaza Easybanking.ro
Vineri, 12 Mai 2006
Lansat de compania romaneasca de marketing online si design interactiv Ninespices, easybanking.ro are legatura directa la 30 de banci si este cel mai nou serviciu de intermediere si consultanta online gratuita pentru cautarea unui produs bancar
RODIPET nu vrea Saptamana Financiara
Marti, 02 Mai 2006
Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
Publicitate de 20.000 EUR, cu toate lifturile va rog!
Vineri, 14 Aprilie 2006
La un an de reclama in lift, Tudor Maxim, Managing Director la Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a rulat 70.000 RON
Singurul mod in care iti iei bilet la EFFIE Awards Romania
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in  publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
IAA Romania scade taxa de filmare
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Cohn & Jansen - Ashley la registru
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Tom Peters vine in Romania
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR