Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
Sub titlul „Revistele Info-Sanatate, cel mai mare tiraj lunar auditat de BRAT, pentru revistele de sanatate”, editorii retelei de distributie gratuite isi nominalizeaza odrasla pe locul intai intr-un top in care se vorbeste despre reviste vandute, nicidecum difuzate gratuit
Cu un buget de 140.000 EUR, Elevate a vandut deja 20% din spatiu de publicitate in lift, numai pentru un singur client - Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC
Vanatoarea de recompense este televizata la Happy Hour, maine, in urma unei competitii in care s-au inscris zeci de concurenti care aspira la statutul de sosie a vedetei de la Crazy Loop – Dan Balan
La 500 de editii, tirajul Sapte Seri a crescut cu 350%, in timp ce numarul de locatii a crescut de 12 ori