Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 10 Decembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 500.000 EUR mii EUR pe an, McDonalds care „s-a indragostit” de TBWA.
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Luni, 22 Noiembrie 2010
Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Joi, 18 Noiembrie 2010
Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Joi, 11 Noiembrie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in perioada 15-19...
Miercuri, 03 Noiembrie 2010
Dupa o prima jumatate a anului in curs in care a derulat un business de 2,8 Mil. EUR, portofoliul agentiei de media Spoon s-a imbogatit cu 8 clienti noi, castigati si derulati in...
Marti, 26 Octombrie 2010
Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
Vineri, 15 Octombrie 2010
Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.
Miercuri, 13 Octombrie 2010
Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.
Joi, 07 Octombrie 2010
Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Marti, 28 Septembrie 2010
Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Miercuri, 25 August 2010
Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Miercuri, 28 Iulie 2010
Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
Joi, 08 Iulie 2010
Fost cont Initiative in ultimii ani, OMD Romania a castigat administrarea bugetului de media Mol Romania dupa o licitatie la care au participat mai multe agentii
Vineri, 18 Iunie 2010
Compania Grafica si Tipar a incheiat 2009 cu o valoare a comenzilor de aproape 1 Milion de euro, iar in 2010 estimeaza o crestere de 20-30%
Joi, 10 Iunie 2010
Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: