Rezultatele cautarii dupa : "50"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Somatii publice datorate Limbii Romane
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
Affichage si AMCO fac 10,5 mil. EUR
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Trei top-modele romance, in Calendario Peroni:Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
Ringier cumpara 80% din Grupul interactive “media swiss”
Marti, 04 Decembrie 2007
Grupul cu sediu la Zurich devine actionar majoritar in grupul “media swiss”, devenind astfel cea mai mare companie de publishing din segmentul de media electronica din Elvetia, si are intentii de dezvoltare cu prioritate in Republica Ceha, Ungaria, Romania, Serbia si Slovacia
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
„Viata lui Ceausescu” s-a tras in 30.000 de exemplare la National Geographic
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
Turner Broadcasting a semnat cu Cable Direct pentru Cartoon Network
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Audiente medii TV: Cote de Piata (Share), Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Licitatia Fortis, la Grey Group EMEA
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking
Epamedia a achizitionat Multireklam, in Ungaria
Joi, 01 Noiembrie 2007
Prezenta pe piata romaneasca prin companiile Euromedia si Betacons, Epamedia a devenit numarul 1 si in Ungaria
Extracaravana Boom a dat 50.000 lei
Vineri, 05 Octombrie 2007
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
Prima TV premiaza “Santier in lucru” cu 50.000 EUR
Vineri, 05 Octombrie 2007
Potrivit oficialilor postului, reality-show-ul care se va desfasura la Prima TV, pe parcursul a 12 saptamani, din 9 octombrie, a tinut in fata televizoarelor milioane de oameni in intreaga lume
500 autovehicule pe 50.000 metri patrati la SIAB 2007
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
Internetics se face cu 60.000 EUR
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes baga 3.000 EUR pe an în exprimarea libera
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Cu o tinta de 500 Mil. USD în urmatorii 2 ani, IMSG vrea locul 10 în lume
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Cosmote lanseaza o revista gratuita într-un tiraj initial de 50.000 exemplare
Joi, 06 Septembrie 2007
Identity Communication (I.C.), o revista trimestriala gratuita dedicata tinerilor va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri