Rezultatele cautarii dupa : "50"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
Miercuri, 21 August 2013
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Buget de eveniment de peste 300.000 de euro. Media Consulta International organizeaza Centura de Aur.
Miercuri, 14 August 2013
 Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...
Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa
Luni, 12 August 2013
 Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa  intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks...
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Cele mai apreciate etichete din lume. Label Awards.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Premiate de competitia celor mai importanti jucatori din lume, asociatia internationala al producatorilor de etichete auto-adezive si produse adiacente FINAT numara 600 de membri si a avut inscrieri de la 52 de companii din 29 de tari.
Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
Luni, 10 Iunie 2013
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Excursie cu 10.000 de copii la groapa deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.

Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Cei mai grei jucatori din piata de publicitate online vazuti de Doru Panaitescu
Luni, 17 Decembrie 2012
 Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Ordonanta pune in pericol intreaga industrie spune Radu Florescu, UAPR
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 „Ordonanta pune in pericol intreaga industrie” si „da peste cap practicile dezvoltate in lume in ultimii 50 de ani” spune Radu Florescu, CEO, Centrade Saatchi & Saatchi si Presedinte UAPR

Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.