Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 16 Decembrie 2013
Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Miercuri, 19 Octombrie 2011
Dupa prezentarile finale care au avut loc in ultimele doua saptamani, raspunsul producatorilor de bere de la Tuborg Rmania este asteptat in perioada imediat urmatoare
Marti, 06 Septembrie 2011
Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli
Luni, 05 Septembrie 2011
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Miercuri, 24 August 2011
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
Joi, 16 Iunie 2011
Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)
Joi, 02 Iunie 2011
„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Marti, 22 Martie 2011
Contul de comunicare al Asociatiei Producatorilor Internationali de Medicamente ARPIM a fost castigat in urma unui concurs la care au participat,...
Luni, 31 Ianuarie 2011
Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni
Vineri, 16 Iulie 2010
Administrata de agentia Evenimento, seria de evenimente Claritine „Alergino” are loc in Bucuresti si alte 5 orase din Romania, avand ca obiectiv sa atraga atentia asupra...
Sambata, 03 Iulie 2010
Organizata in Parcul Herastrau in weekendul 3-4 iulie, seria de evenimente cuprinde 5 actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, fiind sustinuta de...
Joi, 01 Iulie 2010
In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Miercuri, 23 Iunie 2010
Dupa o licitatie cu 5 agentii, Rogalski Grigoriu Public Relations administreaza contul de PR pentru Billa Romania
Marti, 01 Iunie 2010
In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Joi, 22 Aprilie 2010
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
Luni, 22 Martie 2010
Estimat de surse AdPlayers la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
Joi, 15 Octombrie 2009
Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Marti, 22 Septembrie 2009
„Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: