Rezultatele cautarii dupa : "5 milioane"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Romtelecom & Cosmote: Prematur pentru detalii despre rebrandingul la T Mobile
Luni, 17 Martie 2014
 Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
Bugetul Mondelez (fostul Kraft) la Carat Romania
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.

 

La loc comanda! Licitatia media Domo neincheiata. Sunt mai multe selectii.
Marti, 18 Februarie 2014
La loc comanda. Licitatia media Domo nu s-a incheiat. Sunt mai multe selectii.
Regiile de media la raport: 2012 versus 2011.
Luni, 21 Octombrie 2013
 ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011. 
Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Manager nou la 3-5 Mil. EUR pe an. Fostul Hyperactive, Alex Visa, trece in barca GroupM.
Vineri, 26 Iulie 2013
 Cu un business anual estimat de surse din piata digitala la 3-5 Mil. eur pe an, fostul Hyperactive (Lowe, Interpublic) Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania.
Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste

Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Lion House estimeaza 80-120 mii euro pe an cu Money Magazine
Vineri, 10 August 2012
Lion House estimeaza 80-120.000 euro pe an cu Money Magazine, dupa cum a declarat pentru adplayers Andrei Cristea (foto), managerul agentiei. Compania de dezvoltare a postului de...
Feel the market Made in Italy. 200.000 EUR in marketing cu marci din Italia.
Miercuri, 11 Iulie 2012
 
B1 cauta regie. Sorin Oancea, nemultumit de vanzari.
Marti, 13 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, Clir Media - regia condusa de Laurentiu Ionete care administra vanzarile in 2011, ar fi adus anul trecut in jur de 750-800.000 euro. Promisiunile pe 2012 sunt de la 1,4 la peste 2 mil. EUR)

Licitatia de media Altex. 1,5-2 Mil. EUR la Initiative.
Miercuri, 22 Februarie 2012
 Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
Luni, 05 Decembrie 2011
 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.

Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
Marti, 18 Octombrie 2011
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012

« 5 6 7 8 9 »