Rezultatele cautarii dupa : "31"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Procesele publicitatii: Odyssey Communication va fi citata in instanta prin « Administrator judiciar »
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)

Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Licitatie interactiva Praktiker, la Infinit Solutions
Marti, 11 Octombrie 2011

Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.

IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Miercuri, 17 August 2011

Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)

GSP il tipareste pe demolatorul miturilor publicitatii
Marti, 16 August 2011

Gazeta Sporturilor il aduce in Romania pe Frederic Beigbeder si ii va distribui la tarabe in 50.000 de exemplare celebrul titlul 13,99 lei, carte ce desfiinteaza miturile din lumea publicitatii

Tough Marketing de computere: Panasonic Toughbook pentru conditii extreme
Vineri, 08 Iulie 2011
 Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager la Panasonic Computer Products Europe
58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
Joi, 05 Mai 2011
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de...
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Noul Creative Director Lowe & Partners: Mihai Fetcu
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Mihai Fetcu (31 ani) s-a alaturat agentiei de publicitate ca Senior Art Director in 2009, si coordoneaza activitatea departamentului de creatie incepand din luna iulie
Insolventa sutei de mii de euro in promotionale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Fosta Printactiv, acum GoodSign: 500.000 EUR pe 8 luni din productie, standuri si amenajari comerciale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Pro FM inghite Info Pro. Cu 67 de statii Reteaua Pro FM devine cea mai mare retea radio
Marti, 31 August 2010
 „Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Skoda: 1 din 4 masini se vinde in China
Marti, 17 August 2010
Producatorul auto a vandut in luna iulie la nivel international un numar de 58,513 unitati, din care 15.543 vehicule in China, reprezentand 26,5% din volumul total de vanzari, in crestere...
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010