Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 31 August 2022
In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Joi, 19 Iulie 2018
ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
Marti, 20 Septembrie 2016
Fondurile colectate vor duce doi juniori la Young Jury ADCE Awards, la Barcelona.
Miercuri, 05 Martie 2014
Apropiata si pana in prezent comunicarii interne UAPR, Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe, fostul director executiv, care, potrivit asociatiei, a ales alte provocari in cariera profesionala.
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Joi, 16 Decembrie 2010
In fruntea UAPR au fost alesi Radu Florescu (Saatchi & Saatchi) - Presedinte, Cristian Mucichescu (OMD) – Vicepresedinte, Victor Dobre (IAA Romania) – Trezorier, Radu...
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Joi, 12 August 2010
Compania a scazut in 2009 cu aproximativ 12 % comparativ cu 2008, cand agentia de servicii de marketing si comunicare integrata inregistra o cifra de afaceri de 17,3 milioane EUR
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Marti, 22 Septembrie 2009
Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Joi, 19 Iunie 2008
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Joi, 28 Februarie 2008
Luminita Vrote - Art Director, Mona Petre - Graphic Designer si Alexandru Paul Talamba – Ilustrator se alatura agentiei de publicitate
Marti, 16 Octombrie 2007
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”