Rezultatele cautarii dupa : "3490"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%
Joi, 04 August 2005
Promotia marcii de bagaje si genti a fost organizata in 4 magazine Carrefour, iar reprezentantii marcii au in vedere alegerea unei agentii pentru anul viitor
Imedia Network a lansat portalul TopSanatate.ro
Miercuri, 03 August 2005
Publisherul de media online a ajuns la site-ul cu numarul 15, dupa nume precum Eva.ro, BizCity.ro, Bumerang.ro, BusinessRomania.ro, eAstrolog.ro, Ziare.com
141 Romania dezleaga Misterele Jameson
Marti, 19 Iulie 2005
Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
Bogdan Ioan este noul Director Executiv al Proximity Bucharest
Vineri, 15 Iulie 2005
Jennifer Schaeffer, ex fondatoarea agentiei specializate in direct & relationship marketing, va pleca in Statele Unite unde se afla si familia, acesta fiind potrivit agentiei si principalul motiv pentru care paraseste Romania
Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Headvertising deschide drumul sanctiunilor publice in copierea reclamelor
Vineri, 10 Iunie 2005
In urma unei investigatii, agentia renunta la Art Director-ul responsabil pentru asemanarile din vizualul unei reclame la noul show-room Smart si o campanie VW Beetle
Lowe gaseste arma unei crime pe santierul campaniei Selectiv
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori Discriminarea ucide vise
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Scop computerizeaza marketingul direct prin Create Direct
Marti, 07 Iunie 2005
Potrivit lui Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct, programul de marketing direct in jurul catalogului distribuitorului de solutii de IT&C, atinge lunar mii de clienti si potentiali clienti
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Pe langa filme, Clujul se distreaza in acest weekend si pe 'Muzica Ursus'
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Bilete gratuite la filmul Ad'Or 2005
Vineri, 20 Mai 2005
Gasiti aici cele mai bune locuri pentru a vedea gratuit filmul inscrierilor in festival, pe orice calculator bine infipt la internet
SPORT TOTAL intra in joc din 26 mai
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Internetics expune deja public inscrierile 2005, inaintea premierii
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot  fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet