Rezultatele cautarii dupa : "3490"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Unilever a numit-o pe Alexandra Olaru si Director de Resurse Umane
Joi, 24 Mai 2007
Alexandra Olaru  a fost numita Director de Resurse umane al Unilever South Central Europe, aditional functiei de Director de Comunicare, deja detinute in cadrul companiei
AdOr 2007 Exclusiv: Replica lui Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) pentru Felix Tataru (MD, GMP)
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007
Spotul "pro vot" realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi, dar "in aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet'", a spus Felix Tataru, Managing Director la GMP, agentia care a semnat realizarea reclamei si care a dat play spotului pe YouTube
Fost executiv OFC/DMB&B (D'Arcy) si Global Media, Daniel Stanciu conduce filiala Media Strategy Bucuresti
Miercuri, 16 Mai 2007
Fost Media Director la OFC / DMB&B (D’Arcy), Director de Vanzari la Global Media si avand 14 ani de experienta in media si publicitate, Daniel Stanciu (foto) a intrat pe piata consultantei de media ca Managing Director al filialei de la Bucuresti a companiei de media audit Media Strategy, companie care detine 28% din piata de profil in Cehia
Grapefruit identifica vizual Mercury360
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara  la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Banca Romaneasca a deschis cont de media la Brand Connection
Marti, 08 Mai 2007
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca  toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Sanoma Hearst lanseaza colectia de toamna-iarna Harper’s BAZAAR
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
Razboiul pentru IAB Romania: 'Nu exista reprezentat IAB intr-o tara, exista reprezentat al unei tari in IAB', Marius Pahomi
Luni, 07 Mai 2007
"IAB Europe este o federatie a IAB-urilor nationale, iar membrii acesteia nu pot fi decat IAB-uri nationale, nicidecum persoane fizice precum onorabilul domn Faryna", a afirmat, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - singurul reprezentant din Romania care a participat la reuniunea Strategic Council - Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe din 2005
ETARGET a avut venituri de 2,24 Mil. EUR din publicitatea pay-per-click (PPC)
Vineri, 04 Mai 2007
ETARGET a inregistrat venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro anul trecut, iar din punct de vedere al cifrei de afaceri (turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania mai declara de curand, pentru AdPlayers, ca furnizorul de reclama online insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de...
Prospero da start eroilor in Maraton DHL
Miercuri, 25 Aprilie 2007
"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Clujul detoneaza înca o editie a festivalului studentesc de publicitate C4 Creativity
Luni, 23 Aprilie 2007
Reunind la fiecare editie si peste 100 echipe de studenti, Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai impreuna cu cateva agentii de publicitate din Cluj-Napoca organizeaza a cincea editie a Festivalului Studentesc de Publicitate C4 Creativity
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Dupa 7 ani în media, Irina Catanchin este PR Manager, Lowe PR
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager în cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Unilever înscrie 10.000 de membri în Clubul Dove online
Vineri, 13 Aprilie 2007
La nici 3 luni de la demararea proiectului, pe 13 aprilie 2007, numarul membrilor din Clubul Dove online depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului dezvoltat digital pe piata româneasca pentru Unilever de OgilvyOne
Cu 6 Mil. EUR în Slovacia, Cehia si Ungaria, Etarget vrea locul 1 sau 2 pe piata online Pay-Per-Click din România
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Exclusivitate ARBOmedia în Balcani pe 4 Mil. utilizatori de internet
Marti, 10 Aprilie 2007
Regia pan-europeana de vanzare de publicitate ARBOmedia a semnat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia care ii aduce 150 de site-uri si 4 milioane de utilizatori