Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Vineri, 14 Decembrie 2007
Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity estimeaza ca piata de PR este in acest an de 20 Mil. EUR si ca 2008 ar putea aduce o crestere de aproximativ 30%
Joi, 13 Decembrie 2007
Valentin Oeru a confirmat pentru AdPlayers ca, pe langa toate site-urile din grupul format in jurul GSP, site-urile iMedia si trilulilu vor fi vandute in 2008 de NetBridge Investments, companie care estimeaza pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% si un business de 8,5-9 Milioane EUR
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
Joi, 06 Decembrie 2007
”Obiectivul nostru este sa devenim unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de online publishing din Romania”, a declarat pentru AdPlayers, Adina Vasilescu - Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania
Miercuri, 05 Decembrie 2007
Fondata la jumatatea anului trecut de Cristian Lica, Gabi Pricop si Bogdan Kisescu, care si-au inceput cariera ca promoteri ai defunctei D’Arcy, cei 3 parteneri cu cote egale in companie vor acum de la Men In Black o afacere de 2 Mil. EUR in 2008
Luni, 03 Decembrie 2007
Potrivit unor surse pesimiste din piata, valoarea Vodanet ar fi cuprinsa intre 3 si 5 Mil. EUR, in timp ce voci mai optimiste dau ca valoare a unei posibile tranzactii si cifre apropiate de 10 Mil. EUR, in functie de dorinta actualului investitor majoritar in companie, controlat de NCH Advisors, de a vinde, sau nu, partea sa din afacere
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
„Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pana la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro”, afirma Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice
Marti, 13 Noiembrie 2007
Condusa de Bogdan Vasile, divizia de marketing direct a companiei Starcom Romania are deja printre clienti Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Joi, 01 Noiembrie 2007
Potrivit unor surse apropiate festivalului digital, in urma jurizarii de la sfarsitul saptamanii trecute Webstyler este Agentia Anului la Internetics 2007, urmata de iLeo, probabil marea surpriza a festivalului de comunicare digitala
Joi, 25 Octombrie 2007
“The AdStore incalca reguli, iese din tipare, revolutioneaza si demonstreaza ca asta poate duce la un produs publicitar de calitate”, Remus Frunza, Managing Director al agentiei The Ad Store, autoarea campaniei
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: