Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Cu un buget de 140.000 EUR, Elevate a vandut deja 20% din spatiu de publicitate in lift, numai pentru un singur client - Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC
CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica
Portofoliul Mars cuprinde marci precum Whiskas®, Pedigree®, Chappi®, Kitekat®, Sheba®, Caesar® si Trill® pe segmentul hranei pentru animale, Mars®, Snickers®, Twix®, Bounty® si Milky Way® pe segmentul batoanelor de ciocolata si Uncle Ben’s® si Dolmio® pe segmentul...
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari