Rezultatele cautarii dupa : "300"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA: Ordonanta de Urgenta nu a afectat publicitatea Pro TV
Miercuri, 27 August 2014
 Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit...
A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Eveniment Godmother cu 300 de persoane interesate de Tendinte si inovatiii in agricultura
Vineri, 04 Iulie 2014
 Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura 

 

Canon Days a atras peste 10.000 de utilizatori si 2.300 de fotografii pe Facebook
Miercuri, 25 Iunie 2014
 Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste  2.300 de  fotografii inscrise.
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Trauma FNI in publicitate si spotul Selgros. Florin Dumitrescu, antropolog
Vineri, 07 Februarie 2014
 
Selgros versus FNI. Ce au in comun spoturile?
Miercuri, 05 Februarie 2014
 “Nu cred ca are nimeni monopolul firescului in publicitate, nu exista copyright pe somn sau caini” Lucian Georgescu, “ad father” GAV, agentia autoare

Campanie Carrefour de 300-400 mii de euro. Premii de 50-80 mii de euro pentru elevi
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.

150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
Miercuri, 21 August 2013
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Buget de eveniment de peste 300.000 de euro. Media Consulta International organizeaza Centura de Aur.
Miercuri, 14 August 2013
 Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...
Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa
Luni, 12 August 2013
 Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa  intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks...
ALLINMEDIA si Media Hub Consultants se asociaza in Media Audit Partners
Luni, 24 Iunie 2013
 Fondatorii si partenerii Media Audit Partners  - Irena Tolontan, Maria Birgovan, Gabriel Enache si Sorin Doru - vor lucra sub girul Ebiquity, lider international in audit si consultanta de media
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
Marti, 28 Mai 2013
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
Exclusiv adplayers. Estimat la 300-500 mii de euro, Doctorul meu si-a schimbat proprietarul.
Vineri, 19 Aprilie 2013
 Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
Joi, 18 Aprilie 2013
 Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
« 8 9 10 11 12 »