Rezultatele cautarii dupa : "3"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bateriile Foton au luat 15% din piata
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sprinter Distribution spune ca, la un an de la lansare, baterille Foton au o cota estimata de piata de 15%, pozitionându-se pe locul 3 în topul brandurilor de baterii din Romania
Media Direction va fi administrata de Dan Moraru, pâna la numirea noului Managing Director
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Presedintele grupului de comunicare BBDO confirma plecarea lui Lixandru si faptul ca el va fi administratorul Media Direction pâna la numirea noului Managing Director, conducerea agentiei urmând sa fie asigurata împreuna cu 3 directori executivi: Cristian Mucichescu si Razvan Varabiescu, care vor face echipa pe strategie, buying si new business, alaturi Marius Gheorghita, pe financiar
Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
23
Alka framânta 1 milion EUR în prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Partenerii Leo Burnett au lansat Grupul Leo Burnett România
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Cresta Awards a premiat McCann Erickson România
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din România premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat în acest an 74 lucrari câstigatoare, în cele 5 categorii de concurs
Mihai Coliban paraseste Lowe România
Luni, 23 Octombrie 2006
Motivând "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners România a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Prezent a facut promotie de 35.000 EUR
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamânalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Finalistii Film si Tv Promo Golden Drum
Vineri, 06 Octombrie 2006
20 de lucrari au fost nominalizate pe lista scurta (shortlist) la Sectiunea Film si TV Promo a festivalului de publicitate, 4 fiind promovate din România, de la TVR - 3 si McCann Erickson -1
Finalistii Radio la Golden Drum 2006
Vineri, 06 Octombrie 2006
9 lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Radio, 3 înscrieri finaliste fiind emise din România si apartin McCann Erickson - 2 si Leo Burnett&Target SA -1
Finalistii Outdoor la Golden Drum 2006
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din România si apartine TBWA Merlin
TVR si McCann sunt primii finalisti la Golden Drum, Film&TV Promo
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si  McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
GMP a luat fata McCann la festivalul de publicitate Golden Hammer 2006
Luni, 25 Septembrie 2006
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru s-a clasat prima din Romania la festivalul de publicitate organizat de Asociatia de Advertising din Letonia, care a premiat in acest an GMP cu 2 Aur si 1 Argint, McCann – 3 Argint, Propaganda – 1 Argint
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Media Insight pune Bigotti pe TV
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmând sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro