Dupa decizia Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legata de primul spot Cava D’Oro, AdPlayersCritic culege cateva opinii ale unor oameni de publicitate
Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare
Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”
Postul de televiziune petrece patru zile incepand cu 1 Mai, pe plaja Ultima Playa din Mamaia
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale
Creatia Orange si doi din cei trei Co-Creative Director-i Leo Burnett - Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, se vor desparti de agentia de publicitate in perioada urmatoare
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58