AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
Editata pe piata italiana de trustul de media Mandadori, in Romania revista lunara este scosa pe piata de Monden Media Group, condus de Peter Jansen, care mai afre in portofoliu si titlul Monden
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Din cei 60% dintre clujeni care au urmarit pe 1 iunie sondajele de opinie si discutiile electorale la TV, un procent de 64% au preferat Realitatea TV
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR