Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
Decizia CNA someaza Unirea pentru intrarea in legalitate a spotului “Unde-s multi puterea creste”
‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august
Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online
Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale considera ca adoptarea noilor reglementari privind serviciile media audiovizuale va permite schimbari profunde in acest domeniu
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
Liliana Serban a afirmat pentru AdPlayers ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR