Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 03 Noiembrie 2015
“In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Miercuri, 28 Octombrie 2015
Nici cautarea jumatatii nu mai e ce-a fost in publicitate.
Joi, 15 Octombrie 2015
Marti, 13 Octombrie 2015
Vineri, 09 Octombrie 2015
Dupa o saptamana in care Bogdan si toti cei care i-au stat aproape au incercat tot ce au putut sa o pastreze printre noi, trupul Ralucai a cedat in dimineata zilei de astazi, vineri, 9 octombrie.
Joi, 01 Octombrie 2015
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Vineri, 18 Septembrie 2015
Vineri, 04 Septembrie 2015
„O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Joi, 27 August 2015
Joi, 13 August 2015
Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online,
Miercuri, 05 August 2015
Marti, 28 Iulie 2015
Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat "
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Marti, 23 Iunie 2015
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Joi, 28 Mai 2015
Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour
Vineri, 22 Mai 2015
Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: