Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Ianuarie 2010
Cu „arme” de la Radio Nova Paris pentru Nova Bucuresti si de la FUN Radio Paris pentru UNIFUN Bucuresti: Primele cuvinte care au inceput revolutia in radioul romanesc...
Luni, 18 Ianuarie 2010
Contul de relatii publice s-a mutat la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie cu 4 agentii
Marti, 05 Ianuarie 2010
„Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Vineri, 11 Decembrie 2009
Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
Miercuri, 02 Decembrie 2009
Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Editia 2010 va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 la Bucuresti
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
Joi, 08 Octombrie 2009
Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Marti, 29 Septembrie 2009
22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR
Joi, 24 Septembrie 2009
Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Marti, 22 Septembrie 2009
Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Vineri, 18 Septembrie 2009
Branzan coordona atat comunicarea Bucuresti Mall, Plaza Romania, InCity, cat si editorialul revistei Mall Inclusive distribuite gratuit in proiectele Anchor Grup
Marti, 15 Septembrie 2009
La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
Miercuri, 09 Septembrie 2009
Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Luni, 10 August 2009
Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut cu intre 20% si 25%
Marti, 04 August 2009
Cocor Spa Hotel a primit premiul pentru „Cel mai fashion centru Spa de pe litoralul romanesc” in cadrul FashionTV Summer Festival, dupa o competitie care a avut ca nominalizati hoteluri precum Europa, Iaki si Paradiso
Luni, 27 Iulie 2009
Cel mai mare editor de ziare din SUA, trustul de media de origine americana Ganett, dubleaza spatiul oferit investitorilor in publicitate din piata locala pentru o crestere cu 25% a...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: