Rezultatele cautarii dupa : "25"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
Joi, 16 Decembrie 2010
 Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Marii antreprenori de top n-au fost recunoscuti Marta Usurelu, Biz
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
Mihaela Popescu, Redactor pe Retail si FMCG la ZF, a ales Magazinul Progresiv
Luni, 25 Octombrie 2010
 Otilia Calugareanu, Publishing Director la CMG Romania, editorul revistei, a afirmat ca venirea Mihaelei Popescu la Magazinul Progresiv este motivata de intregirea echipa...
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
SOV Stenograma: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare cacat!
Marti, 19 Octombrie 2010
 Sorin Ovidiu Vantu, in dialog cu Sergiu Toader (Realitatea TV) si Doru Buscu, daca textele stenogramelor publicate in EVZ sunt 100% adevarate.
BPG: 1,5 Mil. EUR in 2009, si 750.000 EUR pe primele 6 luni 2010
Luni, 18 Octombrie 2010
 „Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, Cristian Iosif, Business Publishing Group, care a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 Mil. EUR pe 2009
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Marketing pe Internet cu RCA Ieftin pentru 5 Mil. EUR pe an
Miercuri, 13 Octombrie 2010

Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.

Licitatii de 300.000 EUR la Media Consulta International, prin SEAP
Vineri, 08 Octombrie 2010
 Cu bugete de 300.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate Media Consulta International a castigat doua proiecte de comunicare prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Branding de 22 Milioane EUR in 2010. Stefan Liute, Grapefruit.
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Partener si director de strategie la Grapefruit, agentie de branding cu un business de 690.000 EUR in 2009, Stefan Liute estimeaza ca piata totala a acestor servicii este de 20...
Sute de vizitatori la fiecare stand si prospecti de la Digital Print & Sign si Gifts Show
Marti, 28 Septembrie 2010
 Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Print Magazin: 100.000 EUR pe an si 2.800 exemplare pentru industria de print
Vineri, 24 Septembrie 2010
Prezent la Digital Print & Sign 2010 ce are loc la Romexpo in perioada 22-25 septembrie si avand un titlu scris in slavona, revista business to business sugereaza in ce limba am putea citi in curand Print Magazin, in conditiile cresterii TVA si a deprecierii leului.
1.000 – 1200 de oameni in prima zi la Digital Print & Sign si Gifts Show
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 Prezent la deschiderea oficiala a targurilor care se desfasoara intre 22 si 25 septembrie la Romexpo, Sorin Oprescu a afirmat ca Primaria Bucurestiului are usile deschise pentru problemele din publicitatea outdoor
Publicitatea Outdoor isi masoara impactul la Digital Print & Sign
Vineri, 17 Septembrie 2010
 Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
980.000 EUR din promotionale la Sands Promo, pe o piata injumatatita de criza
Marti, 14 Septembrie 2010
 Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
11.000 mp contractati si 250.000 EUR buget pentru Digital Print & Sign si Gifts Show
Joi, 26 August 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR