Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 26 Iunie 2014
Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in
Joi, 29 Mai 2014
Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Marti, 20 Mai 2014
Fundatia Soros devine „Fundatia pentru o societate deschisa“ cu GO Studio, divizia de business a GMP Group specializata in design grafic...
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Exclusiv: Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in DM pe 25 Milioane de clienti cu Reader’s Digest.
Vineri, 11 Aprilie 2014
Fostul CEO al Euromedia, Bogdan Vasile, a fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania.
Luni, 10 Martie 2014
Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Luni, 24 Februarie 2014
Comitetul Director IAA Worldwide se intalneste zilele acestea la Bucuresti pentru a stabili detaliile organizarii Congresul Mondial IAA Beijing 2014
Luni, 20 Ianuarie 2014
Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Avand ca participanti copii din clasele I-VIII, numai premiile concursului de desene Carrefour derulat cu sprijinul partenerilor sunt estimate intre 50.000 si 80.000 de euro.
Joi, 28 Noiembrie 2013
In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Miercuri, 30 Octombrie 2013
Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
Miercuri, 02 Octombrie 2013
Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Joi, 13 Iunie 2013
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Excursie cu 10.000 de copii la "groapa" deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
Vineri, 19 Aprilie 2013
Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Joi, 28 Martie 2013
In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: