Rezultatele cautarii dupa : "24"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Argint pentru 'Orasul de nisip' Anchor Grup, la Solal Marketing Awards
Joi, 19 Iunie 2008

Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.

Anca Gheorghe pleaca de la Europa FM & Radio 21, director de marketing  la Kanal D
Miercuri, 18 Iunie 2008

Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR

SPM Indoor Division comunica prin Spin Communications
Marti, 17 Iunie 2008

SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.

Andreea Chirica (Lowe), in juriul festivalului Adrenalinas (Lituania)
Marti, 17 Iunie 2008

Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania

Orange a plecat la Publicis Romania
Miercuri, 11 Iunie 2008

Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania

Jetix – 2,2 % rating mediu pe 4-14 ani, in luna mai
Marti, 10 Iunie 2008

Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).

Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Howard Johnson Grand Plaza, la Brandstalk
Luni, 02 Iunie 2008

Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale

Sorel Radu: ‚Site-urile Realitatea Catavencu (.. ) vor fi vandute catre intreaga piata exclusiv prin departamentul intern de vanzari’
Joi, 29 Mai 2008

„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu

‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

McCann Erickson si Leo Burnett vor rejucarea Cupei Romaniei la Eficienta?
Marti, 20 Mai 2008

Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...

Cont nou de PR la DRAFTFCB
Marti, 13 Mai 2008
Agentia DRAFTFCB, prin divizia sa de PR, a inceput din aceasta saptamana colaborarea cu compania IVATHERM
''Daca ne suparam pe spoturile Cava D’Oro, sa ne suparam si pe Garcea si programele Vacanta Mare''Adrian Tuluca ( Propaganda), AdPlayersCritic
Joi, 08 Mai 2008

Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

Reputatia Burnetterilor
Marti, 29 Aprilie 2008

Ce s-ar fi facut  Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?

''Am multe propuneri foarte sexy pe masa.. '' Adina Sorescu, ex Managing Director, DDB
Joi, 24 Aprilie 2008

„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
La 4 ani de Pro Cinema, postul a dat excursii pe 4 continente
Luni, 21 Aprilie 2008
Telespectatorii Pro Cinema au primit, la aniversarea a 4 ani, patru excursii de cate o saptamana in patru colturi diferite ale lumii
Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...

Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe:  ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO