Rezultatele cautarii dupa : "23"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019
 Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
12 artisti din zece tari, pe scena Festivalului Cerbul de Aur. Ce vor canta din repertoriul romanesc?
Vineri, 12 Iulie 2019
 Juriul selectiei - Crina Mardare, Catalin Catoiu, realizatorii de emisiuni radio Felix Crainicu (Radio Romania), Oliver Simionescu – DJ Olix (Kiss FM), Andreea Remetan (Virgin Radio), Liana Stanciu, jurnalist TVR si Gabriel Scirlet, regizor muzical TVR – a ales cei 12 finalisti ai concursului...
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Luni, 08 Iulie 2019
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Peste 1500 de kilometri parcursi, pentru patrimoniu, de catre Cronicarii Digitali, pana la primul Heritage Trip din acest an la Timisoara
Vineri, 05 Iulie 2019
In 7 zile, 521 de postari cu #cronicaridigitali cu un reach de 1.824.000 au pus in lumina patrimoniul traumatic, arhitectural si industrial.
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Cea mai buna retea de date mobile din Romania: Vodafone
Marti, 23 Aprilie 2019
 Vodafone Romania este certificata drept cea mai buna retea de date mobile din Romania, potrivit testelor realizate in martie 2019 de catre compania independenta de testare a retelelor de comunicatii P3 communications GmbH din Germania.
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Cu Cartile pe Spate. Campania inedita de promovare a lecturii Cartile pe Fata continua pe carti de vizita
Joi, 04 Aprilie 2019
 „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”,...
Unul dintre cei mari sportivi ai lumii si printre cei mai valorosi ambasadori de brand ai Romaniei, Ilie Nastase deschide lista UNPR la europarlamentare
Marti, 26 Martie 2019
 Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului 
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
Luni, 11 Martie 2019
 „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena...
Finalistii OTP Startup: 9 startup-uri din 6 tari beneficiaza de asistenta expertilor OTP Bank
Joi, 07 Martie 2019
 Dupa o analiza atenta a tuturor aplicatiilor, interviuri online cu solicitantii si prezentari sustinute de un grup de 30 de companii selectate, un juriu de experti a ales 9 cele mai promitatoare startup-uri si companii scale-up.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
Selectie pentru Roger Hatchuel Academy. Participarea la Cannes Lions, oferita de scoala.
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Roger Hatchuel Academy este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani, pasionati de creativitate, marketing, arte vizuale, disciplinele comunicarii, in general
Campania Experiente Sportive Decathlon vrea sa faca sportul accesibil de la 37% la 60% dintre romani
Vineri, 14 Decembrie 2018
„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,” spune Lacramioara Rosca - Director Marketing...
Voluntarii Our Big Day Out au dat start celei de-a- XXII - a editii de actiuni caritabile. In 2018, in sprijinul unui numar de aproape 5000 de persoane
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
56 milioane de dolari in primul weekend in SUA, 200.000 in Romania. Creed II knock-out la box-office in weekendul de lansare
Vineri, 07 Decembrie 2018
 Unul dintre cele mai asteptate filme al finalului de an, „Creed II”, a inregistrat incasari record in Romania dupa primul weekend in care a rulat in cinematografe: 875,705 RON (218,926 de dolari). In plus, dupa lansarea in Statele Unite, filmul a strans deja incasari de peste 56 de milioane de dolari pe...
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
« 5 6 7 8 9 »