Rezultatele cautarii dupa : "23"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Simfest 2008 pe ultima suta de metri
Joi, 21 August 2008

Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august

Prigat face si etichete OOOnline
Luni, 18 August 2008
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
Apemin Tusnad: crestere cu 23,7% prin Izvorul Zanelor, Izvorul Ascuns si ‚deFructe’
Luni, 04 August 2008

Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...

Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Televiziunea Romana, amendata pentru Limba Romana
Marti, 24 Iunie 2008
TVR1 s-a aliniat OTV cu o amenda de 2.500 de lei, taxate de CNA pentru 96 de greseli de limba romana - TVR1, respectiv 103 pentru OTV
Realitatea TV va difuza in prime time ‚Realitatea te priveste’
Joi, 19 Iunie 2008

Noua emisiune din 24 iunie, va fi prezentata de Andreea Cretulescu iar  telespectatorii vor putea interveni

Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Larisa Toader paraseste pozitia de PR Director Bigger Group
Luni, 02 Iunie 2008

„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala

Beko: 'Solutii ingenioase' de la TBWA  Merlin
Luni, 02 Iunie 2008

Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Castigatorii Effie Awards Romania 2008
Joi, 15 Mai 2008

Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008

EFFIE 2008 aduce 90 de intrari si categorii noi de concurs
Miercuri, 07 Mai 2008

90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs

PR-ul Bigger Group - 500.000 EUR in 12 luni
Luni, 14 Aprilie 2008
Divizia de relatii publice de la Bigger Group gestioneaza acum conturile a 13 clienti, printre care se numara Agroli, Ascendis, BSR Group, Brenac, Fuchs, Grupul Financiar Carpatica, Peter Murray, Planorama, Reduccino (Unicoms), Teknosa
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Naumovici a castigat 120.000 EUR pentru o idee
Marti, 01 Aprilie 2008
Suma reprezinta veniturile din comisioane ale unei agentii de publicitate care aduna clienti de aproximativ 1 Milion EUR
Mega Image achizitioneaza La Fourmi cu 18.6 milioane EUR
Luni, 31 Martie 2008
Venitul celor 14 magazine achizitionate de catre retailerul international de origine belgiana Delhaize Group se situeaza la aproximativ 30 milioane de euro
Kanal D a batut joi  Pro TV in Prime Time, pe 18-49 urban
Vineri, 21 Martie 2008

Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.

Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)