Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409
Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.
Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%
Cu aproape 59.000 de unitati vandute numai anul trecut, Porsche Romania a anuntat depasirea cifrei de 200.000 de autovehicule comercializate in cei 10 ani de activitate.