Rezultatele cautarii dupa : "23"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cine a castigat si ce, la PR Award 2010
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Lowe PR: 3 Gold, 2 Silver si Agentia Anului la Romanian PR Award
Joi, 07 Octombrie 2010
 Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Jurnal de Digital Print & Sign si Gifts Show, cu Marius Buiculescu, Atip Design
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 Potrivit managerului companiei, in prima zi de targ in jur de 100 de vizitatori au vizitat firma de obiecte promotionale
200 – 300 mii EUR pe an Discovery Channel la Zenith Media
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
Impactul cadourilor si produselor promotionale la Gifts Show
Miercuri, 08 Septembrie 2010
 Presedinte si CEO al European Promotional Product Association (EPPA), Hans Poulis vine pe 23 septembrie la Gifts Show sa prezinte tendintele europene la nivelul industriei de promotionale
Bradul n-are frunze. Branzas analizeaza brandingul livrat de THR
Luni, 23 August 2010
 „Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
TVR si Radio Romania sprijina pro-bono BCR Sperante
Vineri, 13 August 2010
Editia BCR Sperante 2009 a descoperit 15 tinere talente si, alaturi de sustinerea BCR, a reusit sa stranga din donatii un buget de 90.000 EUR. 
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Supercupa Romaniei a adus Pro TV audiente si GRP-uri per spot de doua ori mai mari decat Antena 1
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
AdPlayersREPORT 2010 Starcom Media Vest: 40,2 Milioane EUR pe anul trecut
Luni, 12 Iulie 2010
 In prefata la AdPlayersREPORT 2010 cu cifrele de afaceri ale agentiilor pe 2009, si AdPlayersMARKET 2010 cu clientii si serviciile asigurate: Starcom Media Vest Group: 40,2 Milioane...
Copie sau asemanare Maioneza vs Racoritoare? Creatia Univer vs Granini
Vineri, 02 Iulie 2010
 „Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
Miercuri, 30 Iunie 2010
 Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
Iordache: Topurile trebuie sa reflecte mai multe perspective, pe langa cele legate de sumele rulate
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Cumulul cifrelor de afaceri nu mai reflecta clasamentul grupului”, explica Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group din care fac parte printre altele 
Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
Luni, 21 Iunie 2010
 Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
Comanda de 1 - 1,2 Milioane EUR Grafica si Tipar
Vineri, 18 Iunie 2010
 Compania Grafica si Tipar a incheiat 2009 cu o valoare a comenzilor de aproape 1 Milion de euro, iar in 2010 estimeaza o crestere de 20-30%
Facebook Romania: Un sfert dintre tinerii romani sunt utilizatorii platformei online
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unei cercetari eResearch Corp, un sfert din populatia Romaniei (24,7%) cu varsta de 19 ani are conturi pe Facebook, urmat la un singur procent distanta de tinerii in varsta...
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Criza la Effie Awards 2010: Minus de 30% la buget si inscrieri comparativ cu 2009
Marti, 01 Iunie 2010
 In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Proiect transmedia B1 TV, Evz, Capital si online, pentru Festivalul de Film Cannes 2010
Luni, 10 Mai 2010
 Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in  audio-video, cat si presa scrisa si online
Bergenbier a pompat in Ziua Barbatului intre 700.000 si 800.000 EUR
Joi, 06 Mai 2010
 Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...