Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,
Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...
Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).