Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cine vrea un credit online?
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
30 de premiate in Cannes Predictions
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Demisie la varful netBridge si Boom
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Sapte oameni noi la Y&R / Team
Marti, 13 Iunie 2006
Cu trei angajari pentru media, Nicolae Laita, Media Director, Y&R / Team Advertising a declarat: "Partea de media a afacerii noastre a cunoscut o crestere extraordinara in ultimele cateva luni, si cu siguranta tendinta va continua in urmatoarea perioada"
Talentul nu este suficient HeAdStories cu Adrian Botan, Creative Director, McCann Erickson CEE
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Plus de 600.000 de romani pe internet
Miercuri, 07 Iunie 2006
Peste 5,79 milioane de romani au accesat in luna mai internetul cel putin o data, conform monitorizarii efectuate de Trafic.ro pe majoritatea site-urilor web din Romania, fata de luna aprilie cand erau inregistrati 5,21 milioane
Cannes Lions 2006 a crescut cu 12.5%
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
120 Inscrieri Cel mai bun PRINT intr-o Categorie Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
The Money Channel deschide televiziunea de business
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
RODIPET nu vrea Saptamana Financiara
Marti, 02 Mai 2006
Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
40 de tari in Liga Suporterilor Rexona
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ  in domeniul advertiser-funded program
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Starlink se bate cu coruptia
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei