Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta  
16 absolventi au trecut primul modul al Scolii IAA
Luni, 06 August 2007
La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, sefa de promotie a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania, in ordinea mediilor generale urmand: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
Grey Romania si Mediacom si-au luat sediu de 1100 mp in buricul targului
Luni, 06 August 2007
130 de oameni de la agentia de publicitate Grey Romania si agentia de media Mediacom s-au mutat din acest weekend in buricul targului, in Bucuresti, in apropiere de Piata Victoriei noul sediu urmand sa aiba 1500 mp din toamna
MediaStrategy auditeaza publicitatea media TV
Luni, 30 Iulie 2007
Lansat in mai multe tari europene de compania de audit media cu sediul central in Cehia, TV Price Pool Audit (TV PPA) este un proces prin care membrii proiectului obtin informatii despre evolutia si tendintele preturilor publicitatii TV
Stirile Mass Media, de doua ori mai tari in Trafic
Joi, 26 Iulie 2007
Cu 8.516.973 vizitatori in Trafic.ro, categoria "Stiri / Mass Media" s-a plasat pe locul intai in topul categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie, la mare distanta s-au situat categoriile "Cautare / Portal" (4.513.340 vizitatori) si "Divertisment" (3.492.613 vizitatori)
Prima TV se urca in Carvana Megastar
Luni, 02 Iulie 2007
Itinerariul Caravanei va cuprinde orasele Cluj (17, 18 iulie, Club Kharma), Timisoara (13, 14 august – Filarmonica Banatul), Craiova  (17 august – Teatrul Liric Elena Teodorini),  Iasi (21, 22 august – Teatrul Luceafarul), periplul incheindu-se la  Bucuresti ( 29, 30 august – Iride Park)
QB Promotion a angajat 350 de oameni pentru BTL-ul CokeLive
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti
Mediafax Annual Report – Constructii 2007, pe piata
Vineri, 22 Iunie 2007
Tiparit in 10.000 de exemplare, conform editorilor, Mediafax Annual Report – Constructii 2007 se distribuie gratuit companiilor care opereaza in domeniul constructiilor si industriile conexe, tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate fiind de 4550 RON
Naumovici a intuit in AdPlayers Leul Starcom Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”, declara executivul grupului Leo Burnet cu o zi inaintea anuntarii...
Cannes Lions 2007: Starcom dubla finalista la Media Lions, GMP si Leo Burnett finaliste la Press Lions
Luni, 18 Iunie 2007
Starcom a intrat in finala Media Lions cu o dubla nominalizare la Campania Impotriva Cancerului la San (1 din 8 Femei) pentru Avon Cosmetics, iar la Press Lions au intrat in finala GMP cu Mandra (Carpalat) si Leo Burnett cu Money Transfer (Sweden) pentru Western Union
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Presedintele CNA, Ralu Filip a murit
Miercuri, 23 Mai 2007
In varsta de 48 de ani, Ralu Filip, Presedintele CNA a incetat din viata, in urma unui atac cardiac
Boom Tv, live cu o 'Sexy microbista'
Luni, 07 Mai 2007
Anamaria Prodan prezinta din 7 mai, live, Arta football – prima emisiune realizata si transmisa exclusiv de catre Boom, programata de luni pana joi, intre orele 22.00-23.00
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Open2Europe vrea 3,3 Mil. EUR din PR european
Marti, 10 Aprilie 2007
Meda Adriana Casunean, Country Manager pentru Romania la Open2Europe a declarat pentru AdPlayers ca agentia de relatii publice a avut anul trecut un venit brut anual de 2 mil. EUR si o echipa formata in medie, din 40 de angajati si estimeaza ca, pentru 2007, compania va avea un venit brut de 3,3 mil.EUR si o echipa de 50 de persoane
Hyperpiata:  zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat în luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - în toata...
GMP are noi oameni de Client Service
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si  Anca Echim – Account Executive
Ines pregateste primul pachet HDTV
Vineri, 16 Martie 2007
"În momentul de fata, posesorii de receptoare HD Ready nu le pot folosi la adevarata valoare din cauza lipsei de programe HD", spune Radu Rusu, Operations Manager iNES IPTV Division, care a mai adaugat: "Estimam ca pâna în luna mai 2007, iNES va putea oferi clientilor sai primul pachet de programe HD din România".