Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 Martie 2024
 Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
„Secretele apelor”, la Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, in perioada 22 martie - 12 mai 2024
Joi, 21 Martie 2024
 Expozitia ofera vizitatorilor, pentru prima data in Romania, sansa de a „se scufunda” in bogatia patrimoniului cultural subacvatic al lacurilor din tara noastra. Fotografiile din expozitie aduc la suprafata biodiversitatea complexa a lacurilor, dezvaluindu-ne din secretele unei lumi inaccesibile multora...
Premii in sute de puncte ATP si 580.000 de euro, la turneul Tiriac Open. Elita tenisului mondial masculin, la Bucuresti, intre 14-21 aprilie.
Marti, 19 Martie 2024
 Organizat cu sprijinul partenerilor Superbet, Allianz-Tiriac, Dedeman, Emirates, Regina Maria, Aqua Carpatica, Decathlon, Fratelli Group, Tiriac Auto si Fundatia Tiriac, “Editia anului 2024 Tiriac Open a reusit sa atraga la Bucuresti jucatori renumiti din circuitul ATP Mondial”, a spus Ion...
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Grupul de comunicare V+O Group formeaza o alianta strategica cu grupul international SEC Newgate
Luni, 05 Februarie 2024
 Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre...
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Cu servicii de oftalmopediatrie din 2002, Infosan a ajuns in 2023 la afaceri de 4,5 milioane euro.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
 La 22 de ani de activitate, singurul spital privat de oftalmopediatrie din tara a inregistrat la sfarsitul anului 2023 o crestere de 10% si tinteste extinderea, in Bucuresti, cu servicii oftlamologice de ambulatoriu pentru copii pe fondul cererii in continua crestere
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
Marti, 16 Ianuarie 2024
 Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
TVR INFO a inregistrat o crestere spectaculoasa de audienta in 2023
Vineri, 05 Ianuarie 2024
 La doar un an si jumatate de la relansare, canalul de stiri al Televiziunii Romane a inregistrat o dublare a cifrelor de audienta
1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
Joi, 21 Decembrie 2023
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Finalistii Epica Awards 2023. Castigatorii vor fi anuntati in timpul unui eveniment online pe 7 Decembrie 2023
Luni, 27 Noiembrie 2023
 Epica Awards 2023 anunta finalistii editiei din acest an. Jurnalisti de marketing si comunicare din peste 50 de tari ale lumii au contribuit la cea mai recenta jurizare a editiei din acest an
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
Produsele si solutiile ecologice sau ”verzi” sunt aspirationale pentru 7 din 10 romani. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 22 Septembrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
TVR transmite in exclusivitate peste 60 de concerte din Festivalul International „George Enescu”, in perioada 27 august - 24 septembrie.
Vineri, 25 August 2023
 Un regal de muzica clasica, Zeci de concerte, mii de minute de muzica clasica in direct, interviuri in exclusivitate cu mari personalitati ale muzicii clasice internationale, dar si informatii in timp real vor fi difuzate de televiziunea publica pe canalele TVR CULTURAL, TVR 1, TVR International si TVR MOLDOVA,...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
« 1 2 3 4 5 »