Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Vineri, 23 Decembrie 2011
Cu o piata de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
Sambata, 03 Decembrie 2011
Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Marti, 16 August 2011
Gazeta Sporturilor il aduce in Romania pe Frederic Beigbeder si ii va distribui la tarabe in 50.000 de exemplare celebrul titlul 13,99 lei, carte ce desfiinteaza miturile din lumea publicitatii
Vineri, 29 Iulie 2011
In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Miercuri, 11 Mai 2011
Rebrandingul Scandia Food, semnat de compania de consultanta de brand Seed consultants a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo Design
Miercuri, 11 Mai 2011
"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way.
Miercuri, 27 Aprilie 2011
Agentia Magnum Communications & Public Affairs s-a afiliat la Bell Pottinger Group, divizia de relatii publice a companiei independente Chime...
Joi, 07 Aprilie 2011
De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Joi, 24 Februarie 2011
Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16%...
Joi, 10 Februarie 2011
Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5 mil. EUR
Joi, 16 Decembrie 2010
Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Luni, 06 Decembrie 2010
Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Luni, 18 Octombrie 2010
De 10 ani pe piata romaneasca, ghidul gratuit de timp liber a inregistrat anul trecut 1,3 Mil. EUR si atrage 50% din venituri din publicitate nationala si 50% locala
Vineri, 08 Octombrie 2010
Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: