Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

Vinul vechi si agentia de publicitate. Concediati marketingul care va da sa beti otet!
Joi, 24 Iulie 2014
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in...
Meditatii pentru parinti la radio, cu vedeta TV Simona Dragomir (fosta Balanescu)
Miercuri, 25 Iunie 2014
 Noua cucerire a postului de radio Itsy Bitsy va realiza emisiunea “Meditatii pentru parinti
Hello, Effie? Aici primul trofeu. Bronze Lion la Cannes Lions.
Luni, 16 Iunie 2014
 McCann a rupt deja gura targului cu primul trofeu la Cannes Lions din 14 nominalizari la premii, din cate se vede cu o campanie ROManeasca. La mai mare tuturor. E doar prima zi de premii.

Expozitie multimedia interactiva. SenzArt, la MNAC: intre 5 iunie si 30 noiembrie
Luni, 02 Iunie 2014
 Muzeul National de Arta Contemporana, Asociatia Amicii MNAC si Fundatia Orange Romania prezinta in perioada 5 iunie -30 noiembrie expozitia de instalatii multimedia interactive SenzArt

 

Shakira si Activia sustin lupta impotriva foametei
Luni, 26 Mai 2014
 Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme  (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor

 

Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. Act, React, Impact pentru alegeri.
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Catalogul Electronic. Cum sa arunci banii pe geam in comunicarea copil-dascal-parinti?
Joi, 27 Martie 2014
 Poate pentru parintii care din diverse motive au de ce sa-si faca griji din pricina copiilor si nu pot ajunge la scoala, "Catalogul electronic" cu urmarirea si verificarea notelor si absentelor este de un real folos. Pentru mine, nu.

Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
11.000 de intrari pentru cele mai bune realizari pe Internet. Webby Awards 2013.
Marti, 30 Aprilie 2013
 Agentia anului la Webby Awards este Tribal DDB. Pentru contributia adusa Internetului de-a lungul activitatii sale, inventatorul GIF-ului, Steve Wilhite, este onorat cu un premiu special la gala de premiere 2013 a competitiei

32.700 de oameni vad reclamele dintr-o statie RATB
Joi, 11 Aprilie 2013
 Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Gabriela Lungu a parasit parteneriatul The Practice, pentru o pozitie in Weber Shandwick EMEA
Vineri, 18 Ianuarie 2013
 Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick

Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
Acces  gratuit la 68 de furnizori la Print & Sign si Gifts Show la Romexpo
Joi, 20 Septembrie 2012

Organizat in perioada 19-22 septembrie (de miercuri pana sambata), targul se desfasoara pe o suprafata de 6000 de metri patrati si prezinta peste 100 de branduri din domeniul printului si obiectelor promotionale.

Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru