Rezultatele cautarii dupa : "2020"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
O seara Vivaldi in programarea Festivalului International George Enescu, joi, 7 Septembrie 2023. Sempre Vivaldi.
Marti, 05 Septembrie 2023
 Promisiunea unei seri spumoase de muzica baroca, „Sempre Vivaldi”, evenimentul va avea loc joi, 7 Septembrie 2023, incepand cu ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti).
Doua seri de muzica baroca in programarea Festivalului International George Enescu 2023 - „Sempre Vivaldi” - 7 Septembrie si ,,Rameau. Le musicien des rois” - 14 Septembrie.
Luni, 21 August 2023
 Programate in cadrul Festivalului International George Enescu, „Sempre Vivaldi” in seara de 7 Septembrie 2023, ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti) si „Rameau. Le musicien des rois”, in seara zilei de 14 Septembrie 2023, ora 19, Sufrageria Regala (Muzeul National de Arta al...
 5.000 de participanti si spectatori de zece nationalitati diferite, timp de patru zile, la Festivalul Saptamana Haferland, sarbatoarea pastratorilor de traditii din Tara Ovazului
Marti, 08 August 2023
 Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
Venituri totale de 69,3 de milioane de euro si o crestere a bazei de clienti cu 3,1 % comparativ cu 2022, pentru Telekom Romania Mobile in T2 2023
Luni, 07 August 2023
 Cu un EBITDA de 4,8 milioane de euro, baza totala de clienti a crescut cu 3,1% de la an la an - atat abonatii (+4,3%), cat si utilizatorii de cartele prepaid (+2,1%) – pana la un total de 4,06 milioane; Baza de abonati, in crestere din Q2 2020;
Festivalul Saptamana Haferland debuteaza sub inaltul patronaj, prima oara pentru un eveniment cultural din Romania, al Altetelor Sale Serenisime Printul si Printesa Alexander von und zu Liechtenstein
Vineri, 04 August 2023
 Cea de-a XI-a editie a Saptamanii Haferland, cel mai mare festival dedicat culturii si traditiilor sasesti din Transilvania, se va desfasura in perioada 3-6 august, sub inaltul patronaj al Altetelor Sale Serenisime Printul si Printesa Alexander von und zu Liechtenstein, membri ai casei princiare de...
Trei medalii de aur si 8 de argint pentru CHATEAU PURCARI la DECANTER WORLD WINE AWARDS cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Luni, 26 Iunie 2023
 Chateau Purcari a fost desemnata cea mai de succes vinarie din Europa Centrala si de Est la Decanter World Wine Awards 2023, obtinand recunoasteri importante pentru produsele sale: trei medalii de aur si 8 de argint la ceea ce este considerata cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Cel mai mare festival dedicat culturii si traditiilor sasesti din Transilvania, Saptamana Haferland, in perioada 3 - 6 august, in zece localitati
Vineri, 26 Mai 2023
 Cea de-a XI-a editie a Saptamanii Haferland, se va manifesta in acest an in localitatile Archita, Saschiz, Homorod, Rupea, Crit, Roades, Mesendorf, Cloasterf, Bunesti si Viscri
Concert ,,Bach by Night” in Sufrageria Regala. Palatul Regal / Muzeul National de Arta al Romaniei. Sambata, 27 Mai 2023, de la ora 19
Joi, 25 Mai 2023
 Proiectul este cea mai recenta reexplorare a creatiei lui J.S. Bach de catre artistii ce compun ansamblul de muzica baroca SEMPRE si reprezinta continuarea unor preocupari mai vechi ale formatiei.
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Mai 2023
 Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Peste 1100 De Magazine Partener Profi, la sfarsitul lunii martie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023
 “Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de...
Kaufland Romania si FDSC lanseaza programul de granturi In Stare de Bine. Dedicat ONG-urilor, are un buget de 1,2 milioane de euro pentru 2023
Luni, 27 Martie 2023
 Aplicatiile pot fi depuse pana pe 21 aprilie.  Bugetul total creste cu 200.000 de euro fata de editia de anul trecut si exista trei apeluri de proiecte, primul fiind lansat luni, 27 martie, cu un buget de 600.000 de euro pentru initiative in cele trei directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata...
Philips Avent lanseaza biberoanele Natural Response care imita forma si comportamentul sanului si se adapteaza la ritmul de baut al bebelusului
Joi, 23 Martie 2023
 Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Peste 350.000 euro colectati in campania de donatii McHappy Day 2022, pentru a tine familiile impreuna
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii vor din nou cu taxiul. Companiile isi eficientizeaza costurile cu pana la 30%-40%apeland la parteneriate cu aplicatii mobile de comenzi taxi
Joi, 24 Noiembrie 2022
 „Serviciile de taxi au trebuit sa se reinventeze in conditiile unei concurente crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicatie cu care sa poti comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibila oriunde in tara, pentru orice dispecerat sau sofer de taxi, cu...
Theatrum. Prima aplicatie mobila dedicata exclusiv teatrului din Romania
Joi, 24 Noiembrie 2022
 Scopul lansarii aplicatiei este identificarea si rezervarea facila de catre cei interesati, cu doar cateva clickuri, a spectacolelor de teatru disponibile in perioada imediat urmatoare, in mai multe teatre din Romania si reuneste sute de artisti, teatre si spectacole din toata tara, fiind disponibila atat pe...
ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
Vineri, 28 Octombrie 2022
 In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai...
« 1 2 3 4 5 »