Rezultatele cautarii dupa : "2020"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Crestere de 20% a cifrei de afaceri si extinderea portofoliului de clienti globali cu 35% pentru CONFIDENT AGENCY
Vineri, 20 Decembrie 2024
 ,,Rata de client renewal de aproape 88% pentru anul 2025 reprezinta o confirmare a faptului ca echipa noastra conduce in mod profesionist un proces de comunicare de la strategie, la implementare si livrare de rezultate”, declara Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.
Venituri totale de  66.7 milioane de euro si o crestere a bazei de abonati de 4,7% de la an la an, la Telekom Romania Mobile pe T2, 2024
Vineri, 09 August 2024
 Baza de abonati a crescut cu 4.7%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, ajungand la 1.951 milioane, iar baza de clienti totalizeaza 3.60 milioan
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
Joi, 11 Iulie 2024
 Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
Discovery si Huawei lanseaza serialul documentar ,,Being Digi-Sapiens’’, care exploreaza relatia schimbatoare dintre oameni si tehnologie
Luni, 08 Iulie 2024
 Realizat cu sprijinul Huawei care prezinta o gama larga de inovatii digitale, serialul o are in centrul atentiei pe inventatoarea, roboticiana si YouTuber-ul suedez Simone Giertz, in timp ce calatoreste prin Europa pentru a vedea cum tehnologia  transforma viata de zi cu zi.
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024
 Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”
Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Marti, 02 Iulie 2024
 Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina, Atena.
Campanie Cognition inedita pentru Universitatea Romano-Americana. A lansat primul escape room educational virtual pentru a atrage studenti.
Marti, 18 Iunie 2024
Sub invitatia „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”, prin intermediul unui escape room virtual educational, Universitatea Romano-Americana ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.
O luna Mai cu muzica baroca. LA NOTTE. Duminica, 26 mai 2024, la Muzeul National de Arta al Romaniei.
Joi, 23 Mai 2024
 Ansamblul de muzica baroca SEMPRE continua primavara baroca bucuresteana cu un eveniment muzical de exceptie – LA NOTTE. Duminica, 26 mai 2024, de la ora 19, la Sala Auditorium a Muzeului National de Arta al Romaniei.
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
Joi, 09 Mai 2024
 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
 ARSC a premiat cele mai bune initiative de dezvoltare urbana la Gala Smart City Awards. Trofeul pentru Comunicarea Inovatiei, castigat de Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
 ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Un regal baroc: Mira Glodeanu si ansamblul Sempre, pe scena Festivalului de Muzica Veche Bucuresti
Vineri, 10 Noiembrie 2023
 Violonista Mira Glodeanu, o prezenta rara pe scenele de concert romanesti, alaturi de ansamblul bucurestean Sempre, un „rising star” al scenei autohtone de muzica veche, prezinta SOLI & TUTTI, sambata, 11 Noiembrie de la ora 19, la Sala Auditorium (Muzeul National de Arta al Romaniei.
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Crestere Profi cu peste 800% in ultimii 10 ani. Reteaua s-a intalnit cu furnizorii pentru a accelera cresterea impreuna si in continuare
Vineri, 22 Septembrie 2023
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton,...
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
Joi, 21 Septembrie 2023
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
1 2 3 4 5 »