Rezultatele cautarii dupa : "2016"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Reteaua LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul METRO Cash & Carry, a atins obiectivul de 1000 de magazine la nivel national
Vineri, 06 Septembrie 2019
 ,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Executiv nou Vodafone Romania, dupa preluarea UPC. Murielle Lorilloux, CEO al celor doua companii
Joi, 01 August 2019
 Noua structura va intra in vigoare de la 1 august 2019, cand este estimata finalizarea tranzactiei. Pana atunci, Vodafone si UPC continua sa opereze ca entitati separate si concurente. Murielle Lorilloux a fost numita CEO Vodafone Romania in 2017.
Premiera: Colectiv, primul documentar romanesc selectat in Festivalul International de Film de la Venetia
Joi, 25 Iulie 2019
 Filmul ii are ca protagonisti pe Narcis Hogea, tatal lui Alex Hogea, una dintre victimele care si-au pierdut viata in urma incendiului, Catalin Tolontan, Mirela Neag si Razvan Lutac, echipa de jurnalisti de investigatie de la Gazeta Sporturilor, Camelia Roiu, medic la Spitalul Clinic de Urgenta Chirurgie Plastica,...
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Luni, 08 Iulie 2019
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de...
Prima retea de 1000 de magazine in Romania, prezenta in aproape 500 de localitati. PROFI 1000.
Miercuri, 22 Mai 2019
 Prezenta in aproape 500 de localitati,  PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail  modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
64% din deseurile colectate prin sistemul de pubele inteligente Big Belly, din centrul Capitalei, redirectionate catre reciclare
Joi, 09 Mai 2019
In cadrul campaniei ,,Dupa Noi, strangem tot noi", de la inceputul lunii februarie si pana la jumatatea lunii aprilie, prin reteaua Big Belly, au fost colectate 8,4 tone de materiale reciclabile in cele 15 containere dedicate colectarii deseurilor reciclabile, acest volum reprezentand 64% din volumul total...
Peste 10.000 de vieti salvate in campania de donare de sange la birou #cei1024, initiata de ZITEC
Marti, 23 Aprilie 2019
 In urma celor mai recente sesiuni de donare de sange la birou, campania #cei1024 a depasit 3450 de donatori, echivalentul a peste 1500 de litri de sange si a 10.000 de vieti salvate, anunta reprezentantii campaniei.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
PR
Leroy Merlin sustine Festivalul Oualor de Paste si constructia primului teatru din bani privati
Joi, 04 Aprilie 2019
 Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si...
Zitec digitalizeaza Credit Europe Bank. Noua platforma digitala a bancii
Joi, 04 Aprilie 2019
 “Suntem deja la al treilea proiect dezvoltat alaturi de echipa Credit Europe si ne bucuram sa ii putem sustine in procesul de digitalizare si tehnologizare a institutiei prin lansarea platformei de prezentare a bancii Credit Europe, dar si a unui nou instrument de gestionare interna a campaniilor de generare...
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
Luni, 11 Martie 2019
 „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena...
IAA Romania si UAPR au dat start inscrierilor in Romanian Effie Awards 2019
Miercuri, 27 Februarie 2019
 Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
AFI Ploiesti sustine in continuare clubul Ploiesti Basketball
Marti, 22 Ianuarie 2019
 Pentru al treilea an consecutiv, AFI Ploiesti sustine clubul Ploiesti Basketball, alaturi de care spera sa aduca un plus de valoare comunitatii si rezultate frumoase pentru orasul Ploiesti, anunta responsabilii de comunicare de la Republika.
Deloitte: Estimata in 2018 la 3,8 si 4,3 miliarde de euro, piata de fuziuni si achizitii va insuma in 2019 in jur de 100 de tranzactii
Miercuri, 16 Ianuarie 2019
 Piata tranzactiilor cu valori declarate a continuat sa fie dominata in 2018 de investitorii strategici, care au fost implicati in 56% din tranzactii, in timp ce firmele de private equity s-au regasit in 39% din volumul tranzactiilor cu valori declarate.
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
Joi, 13 Decembrie 2018
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”,...
« 2 3 4 5 6 »